Jump to content

Luger kikkertsikte, erfainger?


Vizla

Recommended Posts

..Hadde i grunnen vært greit å fått titta og sammenlignet litt før man bedømmer det.
Nei det er helt unødvendig.

 

Selv om det stadig vekk dukker opp nye "merker", betyr det ikke at det dukker opp nye produsenter. Det er bare den samme kinasøppla med nytt navn. Egentlig utrolig hvor mange navn de blir solgt under. Og utrolig at de selges til så utrolig forskjellige priser. De dyreste blir solgt til 20x av hva man kan kjøpe de billigste for.

 

Er det noen som kjenner igjen lysbryteren og okularhuset?

 

2896095_4c5d36e72a5e3.jpg

http://www.kammeret.no/forum/viewtopic.php?p=126510#p126510

Link to comment
Share on other sites

Ahaaaaa! :D

 

Joda, dette ser kjent ut må jeg si.

Og det er da så granivelig den typen som som koster deg omtrent 500,- når du står på gata utenfor postkontoret.

Så hvis man ganger opp den kostnaden med 5 og får solgt dem, ja da er det bare rett og rimelig at det følger med montasje og ekstra batteri i pakken. :lol:

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Hei kjøpte en Luger Kikkertsikte hos Winge 1.5-6X 42 mm monterte den på en marlin 45-70 cb med 26 tommers løp,etter ca50 skudd var kikkerten dugget innvendig,det var det den tålte fra MARLINEN.

Nå har jeg satt på den gamle JEGERMAISTER KIKKERTSIKTE DEN TÅLE REKYLEN FRA MARLIN RIFLA.

Så håper det ikke bare jeg som er uheldig ,det var 53 grain med N-133 til SWIFT 350 grain kule så det er en ladning som sparker.

Hilsen Arne :D ps. fikk tlbake pengene !!!!!!

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...