Fagerstad Posted August 24, 2010 Share Posted August 24, 2010 I dag var eg på oppskyting. Da eg var ferdig så såg eg ei dame som sat inne på standplass med hørselsvern. Det hadde derimot ikkje den vesle hunden ho hadde på fanget og han rykka til kvar gong det gjekk eit skot. Og det går jo mange skot i ein sånn situasjon. Det er muleg eg er dum, men eg tippar at hundar også lett får hørselsskadar slik som menneske? Kvifor tenker ikkje enkelte menneske? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
vingemutteren Posted August 24, 2010 Share Posted August 24, 2010 Det der var rent dyreplageri. Fatter ikke hva folk tenker med. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Rammstein85 Posted August 24, 2010 Share Posted August 24, 2010 Forundrer meg at ingen åpnet kjeften..? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Fagerstad Posted August 24, 2010 Author Share Posted August 24, 2010 Forundrer meg at ingen åpnet kjeften..? Eg angra på det etter at eg hadde sett meg i bilen og køyrt avgarde. Det innrømmer eg. Men eg veit ikkje om eg hadde vore tøff nok uansett. Det er ikkje lett på ein liten plass der ein er innflyttar. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kenrin Posted August 24, 2010 Share Posted August 24, 2010 Hmm vel da er no mange måter å sei sånt på og eg trur at hvis ein er noken lunde høflig og berre kanskje lurer på om hunden har godt av sånt, at dei kanskje vil tenke seg om. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Fagerstad Posted August 24, 2010 Author Share Posted August 24, 2010 Når skota smell og vedkommande sit med hørselsvern utan lydkutting så er ikkje det lett. Skytinga var kontinuerleg pga. elektroniske skiver. Men eg var rett og slett berre paff og tenkte ikkje gjennom det å seie noko før eg var vekk. Enkelte er flinke og slår ned på slikt med ein gong. Andre, slik som eg, blir berre mållause og skjønner kva ein skulle sagt etterpå. Ikkje noko å vere stolt av. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
jaktlykke Posted August 24, 2010 Share Posted August 24, 2010 ... men dama kommer kanskje tilbake på banen med bikkja og DA sier du i fra på en høflig måte ikke sant Selvsagt tar dyret skade av slikt; skjønner ikke hva som foregår i hodet på dama som kan få seg til å gjøre noe sånt jeg... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
skytterenka Posted August 24, 2010 Share Posted August 24, 2010 Utrolig at dama ikke skjønte det selv, men men IQ er ikke noe som nødvendigvis følger med i en hjerne. Neste gang sier du i fra. Har selv "jagd" høygravide vekk fra skytebanen, utrolig at folk ikke bruker hjernen og tenker litt lengere enn nesa rekker. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kenrin Posted August 24, 2010 Share Posted August 24, 2010 Hu var sikkert så skotredd sjølv at ho trengte noke å holde i. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Polar Posted August 24, 2010 Share Posted August 24, 2010 Aldri hørt om noe lignende, er jo rett slett mangel på intelligens, nesten så jeg har lyst å tro at trådstarter bløffer opp hele historien, for så J**** korka er det ikke mulig å være... Men desverre, trådstarter er nok en redelig kar og slike personer som hun dama skulle aldri ha vært i nærheten av dyr...langt mindre eie ett. Kjærringa skulle ha vært anmeldt for dyreplageri og standplassleder skulle hatt seg en kraftig tupp en viss plass for å ikke følge med på standplass. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Fagerstad Posted August 24, 2010 Author Share Posted August 24, 2010 ... men dama kommer kanskje tilbake på banen med bikkja og DA sier du i fra på en høflig måte ikke sant DET skal eg love deg at eg vil gjere! Men håpar inderleg at eg ikkje ser slikt igjen! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Cameron Posted August 25, 2010 Share Posted August 25, 2010 Dæven jeg hadde sagt fra ja!Hva er det de tenker med? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Falk Posted August 25, 2010 Share Posted August 25, 2010 Jeg hadde nok sagt i fra med en gang. Rart at det ikke var noen som var med og ledet skytingen sa noe. Var det forresten en blondine som satt med hunden i fanget? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
hansen deluxe Posted August 25, 2010 Share Posted August 25, 2010 Hva en blondine har med saken vites ikke. Mulig jeg er treg Men skyteleder/standplassleder burde tatt affære og vist vedkommende bort. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sir Posted August 25, 2010 Share Posted August 25, 2010 Ja ser ikke helt dette med blondine, for alle damer er stort sett like håpløse Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts