Jump to content

Så lenge miiin hørsel blir redda...

Fagerstad

Recommended Posts

I dag var eg på oppskyting. Da eg var ferdig så såg eg ei dame som sat inne på standplass med hørselsvern. Det hadde derimot ikkje den vesle hunden ho hadde på fanget og han rykka til kvar gong det gjekk eit skot. Og det går jo mange skot i ein sånn situasjon. Det er muleg eg er dum, men eg tippar at hundar også lett får hørselsskadar slik som menneske? Kvifor tenker ikkje enkelte menneske?

Når skota smell og vedkommande sit med hørselsvern utan lydkutting så er ikkje det lett. Skytinga var kontinuerleg pga. elektroniske skiver. Men eg var rett og slett berre paff og tenkte ikkje gjennom det å seie noko før eg var vekk. Enkelte er flinke og slår ned på slikt med ein gong. Andre, slik som eg, blir berre mållause og skjønner kva ein skulle sagt etterpå. Ikkje noko å vere stolt av.

Aldri hørt om noe lignende, er jo rett slett mangel på intelligens, nesten så jeg har lyst å tro at trådstarter bløffer opp hele historien, for så J**** korka er det ikke mulig å være... :shock:

Men desverre, trådstarter er nok en redelig kar og slike personer som hun dama skulle aldri ha vært i nærheten av dyr...langt mindre eie ett. :evil:

Kjærringa skulle ha vært anmeldt for dyreplageri og standplassleder skulle hatt seg en kraftig tupp en viss plass for å ikke følge med på standplass.