Jump to content

Jaktfall.no


B.E.E.

Recommended Posts

Jeg finner Jaktfall.no veldig seriøs. Jeg har handlet en del småtteri der, og varene har kommet raskt. Nå for noen uker siden bestilte jeg en Nightforce kikkert fra dem, og det gikk ikke mange timene før han ringte for å si at varen ikke var på lager. Dette synes jeg det står respekt av og jeg sa at jeg tålte litt venting så alt er i orden. God kundeoppfølging med andre ord. Jeg vet han skulle på hjortejakt i utlandet, han er ikke der nå da??

Link to comment
Share on other sites

Jeg synes ikke man skal være så snar til å hyle ut her på forumet så fort man har en dårlig erfaring, det kan være tilfeldigheter eller greie forklaringer på hvorfor du ikke har fått svar ennå.

 

Forumet leses av mange og har stor gjennomslagskraft både positivt og negativt, midt i målgruppa.

 

(For ordens skyld; har aldri hatt noen befatning med Jaktfall.no)

Link to comment
Share on other sites

jeg har vært i kontakt med jaktfall flere ganger, og også handlet noe småting av han.

har ikke noe galt å si om han som forhandler, klart til tider kan han være vanskelig å få tak i, men så er han vel nå aleina i dette firma, så når han da er på reise blir jo det fort vanskeligere.

 

Ellers som sakt, bare godt å si om han.

Link to comment
Share on other sites

Jeg synes ikke man skal være så snar til å hyle ut her på forumet så fort man har en dårlig erfaring, det kan være tilfeldigheter eller greie forklaringer på hvorfor du ikke har fått svar ennå.

 

Forumet leses av mange og har stor gjennomslagskraft både positivt og negativt, midt i målgruppa.

 

(For ordens skyld; har aldri hatt noen befatning med Jaktfall.no)

 

Selvfølgelig. Jeg skal på ingen måte beskylde jaktfall å drive useriøs virksomhet, men det er nå en gang kjøpers marked, og jeg mener vi som forbrukere har rett til å stille spørsmål. Jeg som bevisst forbruker tar meg den friheten i å stille spørsmål vedrørende et firmas seriøsitet dersom firmaet reklamerer i det vide og brede både på finn.no og gjennom egen nettside, uten at det er mulig å komme gjennom til dem på flere dager. Responstid på henvendelser er tross alt førsteinntrykket på service, og for noen betyr dette mye.

Link to comment
Share on other sites

Ikke la denne tråden skli ut på lik linje som tidligere tråder av samme type. Har dere dårlige erfaringer så kan det være mange årsaker til det.

Ta diskusjonene med den det gjelder uten at dere på død og liv må henge ut noen her. G.Larson

 

Min hensikt er hverken å henge ut noen eller beskylde noen for noe. En må da få lov til å stille spørsmål uten at dette tolkes bort i natta. Et forum som dette er jo faktisk stedet å stille spørsmål, da sjansen er stor for at noen her har erfaringer med selskapet. Alt jeg ønsker er å forsikre meg om et trygt fremtidig kjøp. Beklager så meget til alle som måtte ta annstøt av mitt spørsmål.

Link to comment
Share on other sites

Jeg har ikke handlet hos Jaktfall selv enda, men det jeg hører er for det meste positivt.

 

Nå var det noen som ymtet frempå at driveren kanskje er på hjortejakt.

Om det er slik at han da ikke har noen til å drive butikken for seg når han er borte, burde det i allefall stå på nettsiden.

"slik som den lokale butikken her... lapp på døra: "ute etter melk. plutselig tilbake" ;)

 

Ser på nettsiden at: "Torsdag 26.08 kommer det en ny kar til Jaktfall i 100% stilling."

 

Da er det vel håp om å få hjelp raskere. Vi trenger flere seriøse aktører i markedet :!::!::)

Link to comment
Share on other sites

Jeg har hatt mye å gjøre med Bjørnar på Jaktfall de siste par årene, og har utelukkende positive ting å si om karen. Han virker som en seriøs, ærlig, arbeidssom og ikke minst dyktig person, og det han har fått til på egenhånd så kort tid han har vært i bransjen er jo mildt sagt imponerende.

Jeg har nå drevet nettbutikk et drøyt halvår sjøl, i en ganske mikroskopis skala i forhold til Jaktfall, men jeg merker allerede nå hvor mye tid dette tar.

Mailer, telefoner, bestilling av varer, pakker av varer, testing av varer, regnskap etc etc. Når en mann driver en såpass stor nettbutikk som Jaktfall alene, og i tillegg har butikkutsalg hos Løvenskiold i Telemark, så blir det mange arbeidstimer i døgnet.

 

Kunder generelt er utålmodige personer, det er jeg sikkert sjøl også når jeg handler noe. Folk venter ofte i siste liten før noe bestilles, og de skal gjerne ha det dagen etter fordi jakta starter dagen etter. Hvis 30 stykker tenker akkurat likt, som man ofte gjør, så blir det ekstremt travelt noen spesielle perioder av året. Jeg vet det er kjedelig å vente, men jeg håper og tror at de fleste har litt forståelse for at ting kan ta litt ekstra tid i de travleste periodene.

Litt kritikk til oss som driver nettbutikker er helt sikkert på sin plass, men vi prøver hvertfall å gjøre så godt vi kan. Og jeg kan hvertfall ærlig si at jeg hadde ikke vært nervøs for å handle av Bjørnar på Jaktfall. At han nå får en ny mann i 100% stilling i butikken høres kjempebra ut, da får Bjørnar kanskje tid til å ta seg en jakttur igjen, og ikke bare jobbe ;)

Link to comment
Share on other sites

Har også kun fått god service hos Bjørnar, bestilt flere ganger! Andre større jakt butikker her i Norge derimot blir jeg som regel møtt med arroganse og vanskelige selgere!!

 

Til dere som har hatt problem med å få kontakt evt sein levering, sikker på at dere ikke bestilte i ferien! Det stod info på siden til jaktfall.no at det ikke ble sendt ut varer eller svart på tlf/epost da!

Link to comment
Share on other sites

Må henge meg på jeg også. Servicen er det ingenting å si på! Kjøpte en bulvan der for ett års tid siden. Han var dessverre tom og det tok litt tid fra leverandørens side å levere. Jeg fikk da valget om jeg ville heve kjøpet eller vente. Jeg ventet og bulvanen kom i posten etterhvert. Fremstår for meg som ærlig og seriøs, selv når ikke alt bestandig går veien.

Link to comment
Share on other sites

jeg må bare si at jeg er veldig fornøyd med jaktfall og bjørnar, vet han har det veldig travelt til tider, og alle vi som har opplevd stress og hektiske tider vet at ting ikke bestandig går i rute. som sagt jeg har ikke jeg noe negativt og si om jaktfall, her er det nok mer uflaks og det gjelder sikkert mange flere saker som blir omtalt her på kammeret og. :evil:

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...