Jump to content

Jakt og Naturfotografering ( blogg )


Elgjeger88

Recommended Posts

Tenkte bare å benytte et tema her på kammeret, om alle jakt og naturfotobloggene som finnes der ute.

 

Har selv blogget i noen år nå, og begynner å komme opp i endel innlegg. Jeg tilbringer mye av tiden, sommer som vinter med kamera på lur. Men om høsten blir prioriteringen snudd om, da er det rifla eller hagla som har førsterett:) Kamera ligger allikevell i sekken, for å forevige jaktopplevelsene.

 

Utover høsten kommer jeg nok til å oppdatere bloggen med bilder både fra skogsfugl, rype, gås, due, elg og kanskje rådyrjakt.

 

Bloggen finner dere ved å trykke her:) --> http://kbsnaturfoto.blogspot.com

 

Jeg oppfordrer ellers alle andre kammerfolk til å dele sin blogg her inne. Alltid kjekt å følge med andres jaktopplevelser!

Link to comment
Share on other sites

  • 2 months later...
  • 2 weeks later...
  • 3 weeks later...
  • 2 weeks later...
  • 2 weeks later...
  • 3 weeks later...
  • 5 weeks later...

Kjempeflott Tor Erik! :) Kjempeflott side, og bilder av høy kvalitet.

 

Hehe unnskyld Ranger, men nå ler jeg godt. En spesiell kommentar du har lagt inn. Men tror jeg forstå litt hva du mener. Du tenker kanskje på de mer populære mediadekte bloggene, der ungjenter legger ut om alt fra sex, party, mote, dobesøk og matvalg. Jeg synes selv dette er tull, og tror at de fleste som besøker disse sidene, bare håper å å få sett flotte damer i forskjellige bilde scenarioer.

 

Nå er jo foto, natur og jaktblogger så langt ifra dette du kan komme. Det er rett og slett Villmarksliv, Jeger og andre tidsskrifter på nett. Jegere og andre naturintresserte skildrer sine opplevelser gjennom tekst og bilder, akkurat som du leser det i papirvarianten.

 

Så håper du kan tenke deg om to ganger, å våge å besøke mange av de fantastisk flotte jakt, fiske og fotobloggene som ligger ute. ;)

Link to comment
Share on other sites

Takk for det Knut Børge! Veldig mye bra på din side også! :D

 

Og Ranger... om du ikke allerede har fått det med deg så er altså ikke siden min i nærheten av å være en blogg engang! :mrgreen:

 

Når det er sagt så er det mange bra blogger blandt norske naturfotografer, og hadde jeg giddet å drive med det så hadde jeg nok hatt en selv også... men jeg sitter for mye bak denne pokkers skjermen som det er om jeg ikke skal drive å blogge bilder i tillegg! :wink:

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
  • 8 months later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...