sumog Posted August 16, 2010 Share Posted August 16, 2010 (edited) Har en Remington Mohawk 600 helstokk, som bare samler støv. Kunne tengt meg å kappe løp til 40-42 cm og bytte til synt kolbe ( og kappe litt på den også), total lengde ville bli 85 cm ( for å vere litt over minstemål). På med scout kikkert og BR T4 demper Ca 92 cm med demper på, kort og hendig. Dilemma: Produsert mange Mohawker, men det sies at det er bare laget noen få orginalt men helstokk, ikke aktuellt å selge rifla. Men holde den orginal ( den er en del brukt og absolutt ikke som ny ). eller bygge og bruke?? Edited July 26, 2011 by Guest Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Flashman Posted August 16, 2010 Share Posted August 16, 2010 Tja - det går jo ann å få både i pose og smekk, iforholdt til hva du skisserer kan du jo få laget og lagt inn en pipe og beholde orginaldelene "ubesudlet" av ombyggingen, og kan både nyte "ny" børsa og ha orginaldelene på lur. Ekstra kostnaden for nytt løp, kontra kapping, gjenging og kroning vil vel antagelig ligge på 2,5 - 3K kroner, samt søknaden på reservepipe som våpendel, 215 kroner omtrent... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
sumog Posted August 16, 2010 Author Share Posted August 16, 2010 Har tengt på det, men da går kostnadene opp. Hvis jeg tar org løp kan jeg gjøre hele jobben selv. Men det er kanskje løsningen å kjøpe løp for å få det til, dama er opprørt over at jeg vil "ødelegge" den fine rifla. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts