Fagerstad Posted August 16, 2010 Share Posted August 16, 2010 I går så klarte eg å øydelegge ei spenne på magebeltet på sekken min. Det er ein 15 år gamal Norrøna sekk og eg tok eit mobilbilde og sendte det til Norrøna og spurte om det gjekk an å skaffe ei slik. Fekk mail tilbake etter 10 minutt om at eg berre trengte å sende adressa mi så skulle dei sende ei ny i posten. Sånn service syns eg er flott Da slepp eg å kjøpe ny sekk til reinsjakt om eit par veker Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Xesray Posted August 16, 2010 Share Posted August 16, 2010 Ja hadde bare alle vert så snill så hadde dette vert en fin verden å leve i Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Hornetman Posted August 16, 2010 Share Posted August 16, 2010 En kamerat var uheldig og skjærte opp foran på leggen på Norrøna trollveggenbuksa si med isboren. Ringte Norrøna og lurte på om de kunne reparere den. Fikk beskjed om å sende den inn så skulle de se på den. Noen dager etter kom den i retur, det skadede stykket var byttet ut, buksa var som ny! Alt han trengte å betale for tabben med isboren var altså kun porto for buksa til fabrikken, det må kalles kjempeservice! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
saan Posted August 16, 2010 Share Posted August 16, 2010 Jeg har levert inn bukser med hull etter bålglør og rifter etter piggtråd. Norrøna fikset dette kostnadsfritt. Slik service betyr mye for meg når jeg skal brenne av noen kroner på kostbart jaktutstyr. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Roe Posted August 16, 2010 Share Posted August 16, 2010 Hadde en liknende episode hvor ramma til Reconpack knakk. Fikk ny tvert. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
killermax Posted August 16, 2010 Share Posted August 16, 2010 Har også gode erfaringer med service fra Norrøna. Denne servicen er er gull verd og det er derfor verd å betale litt ekstra for å få Norrøna produkter. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mauser68 Posted August 16, 2010 Share Posted August 16, 2010 Ein kompis hadde ein eldre serie av jakke og bukse av Norrøna, som var ganske utslitt og hadde rakna opp i sømmer, i tillegg til at det var et par skader og hull. Tok kontakt med Norrøna og spurte om dei kunne fikse dette. Sendte det inn og etter et par dager, så kontakta dei kompisen min og sa at det var for utslitt, og spurte om han ville oppgradere den til Finnskogen mot et tillegg. Husker ikkje kva mellomlegget blei, men veldig akseptabelt iallefall, så han fekk ein splitter ny dress for rimelig penge, det kaller eg god service iallefall. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Dbm Posted August 16, 2010 Share Posted August 16, 2010 Ingen tvil om hvem som er ledende på jakttøy i Norge. Tommelen opp for Norrøna og ned for Ber.....71 grader nord.... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Romsdal Posted August 16, 2010 Share Posted August 16, 2010 Virker som at det er flere gode tilbakemeldinger ang service hos Norrøna når det gjelder jaktklær i forhold til skiklær. Mulig det har noe med kundegrunnlaget eller at alt av skiklær de lager er designet for afterski for tiden? Var innom Norrønastore i dag og leverte en skibukse (mulig reklamasjon). Da fikk jeg mye god info ang vask av gore tex. Mye av det vaskemiddelet sportsbutikkene pakker på oss skulle ikke brukes sa de. Det både svekket kvalitet og funksjon på plaggene. Nyttig info og tommel opp til de ansatte! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
General8 Posted August 16, 2010 Share Posted August 16, 2010 Norrøna levere, men det gjør også Bergans. Leverte inn Bergans bukse med skade påført av meg med en kniv. Bergans fikset buksa kostnadsfritt.. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
BRM Posted August 16, 2010 Share Posted August 16, 2010 Norrøna er bra de. bare synd klærne er laget for småfolk. For min del ble det Bergans siden jeg der fikk ei bukse som passet. Men vurderer å kjøpe en Norrøna sekk. en 120 L som koster 4500 på intersport. digget det bæresystemet . Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jegermeistern Posted August 16, 2010 Share Posted August 16, 2010 Norrøna er bra de. bare synd klærne er laget for småfolk. Du skulle ikke spist så mye havregrøt da du var liten, Bjørn Ronny! (Men du har jo god bruk for høyden din i jobben, lettvint å sjekke kraftledninger og slikt!) Jeg har ikke erfaringer med Norrøna ved reklamasjoner etc., men konstaterer at de lager klær som passer til min kropp - og den er vel ikke så veldig preget av "velferdstillegg". (Joda, det er en Norrøna-jakke jeg har på i avatar-bildet). Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
sleskham Posted August 17, 2010 Share Posted August 17, 2010 Trikset er derfor å ringe "salg", og be om unnskyldning for at man har ringt feil linje, og be de sette direkte over til en service-medarbeider Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
FNJ Posted July 11, 2011 Share Posted July 11, 2011 Synes Norrøna fortjener skryt for servicen sin. Har benyttet dem litt tidliger (lappesaker, glidelåsskift, etc) og de er alltid greie og velvillige. Sendte inn ei Recon bukse med en lekkasje i for kort tid siden, og når jeg kom hjem fra ferie i dag lå ei splitter ny og ventet hos Posten! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
jeger83 Posted July 11, 2011 Share Posted July 11, 2011 Har dere tatt dette via butikken dere handlet i eller bare kontaktet Norrøna direkte? Står på netsidene til Norønna at det skal gå via butikken man kjøpte produktet i, men dersom de ikke sier noe på det så bør vel det gå greit. Har ei jakke med rift i som jeg gjerne skulle ha fått fikset. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
FNJ Posted July 11, 2011 Share Posted July 11, 2011 Jeg har tatt dette direkte med Norrøna. Brukte service blanketten som ligger på denne lenken og sendte inn: http://www.norrona.com/Service/Repair Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts