Jump to content

Tommelen opp for Norrøna :-)


Fagerstad

Recommended Posts

I går så klarte eg å øydelegge ei spenne på magebeltet på sekken min. Det er ein 15 år gamal Norrøna sekk og eg tok eit mobilbilde og sendte det til Norrøna og spurte om det gjekk an å skaffe ei slik. Fekk mail tilbake etter 10 minutt om at eg berre trengte å sende adressa mi så skulle dei sende ei ny i posten. Sånn service syns eg er flott :D Da slepp eg å kjøpe ny sekk til reinsjakt om eit par veker :D

Link to comment
Share on other sites

En kamerat var uheldig og skjærte opp foran på leggen på Norrøna trollveggenbuksa si med isboren. Ringte Norrøna og lurte på om de kunne reparere den. Fikk beskjed om å sende den inn så skulle de se på den. Noen dager etter kom den i retur, det skadede stykket var byttet ut, buksa var som ny!

Alt han trengte å betale for tabben med isboren var altså kun porto for buksa til fabrikken, det må kalles kjempeservice!

Link to comment
Share on other sites

Ein kompis hadde ein eldre serie av jakke og bukse av Norrøna, som var ganske utslitt og hadde rakna opp i sømmer, i tillegg til at det var et par skader og hull. Tok kontakt med Norrøna og spurte om dei kunne fikse dette.

Sendte det inn og etter et par dager, så kontakta dei kompisen min og sa at det var for utslitt, og spurte om han ville oppgradere den til Finnskogen mot et tillegg. Husker ikkje kva mellomlegget blei, men veldig akseptabelt iallefall, så han fekk ein splitter ny dress for rimelig penge, det kaller eg god service iallefall. :)

Link to comment
Share on other sites

Virker som at det er flere gode tilbakemeldinger ang service hos Norrøna når det gjelder jaktklær i forhold til skiklær.

Mulig det har noe med kundegrunnlaget eller at alt av skiklær de lager er designet for afterski for tiden?

 

Var innom Norrønastore i dag og leverte en skibukse (mulig reklamasjon). Da fikk jeg mye god info ang vask av gore tex. Mye av det vaskemiddelet sportsbutikkene pakker på oss skulle ikke brukes sa de. Det både svekket kvalitet og funksjon på plaggene. Nyttig info og tommel opp til de ansatte!

Link to comment
Share on other sites

Norrøna er bra de. bare synd klærne er laget for småfolk. For min del ble det Bergans siden jeg der fikk ei bukse som passet.

 

Men vurderer å kjøpe en Norrøna sekk. en 120 L som koster 4500 på intersport. digget det bæresystemet .

Link to comment
Share on other sites

Norrøna er bra de. bare synd klærne er laget for småfolk.

Du skulle ikke spist så mye havregrøt da du var liten, Bjørn Ronny! (Men du har jo god bruk for høyden din i jobben, lettvint å sjekke kraftledninger og slikt!)

 

Jeg har ikke erfaringer med Norrøna ved reklamasjoner etc., men konstaterer at de lager klær som passer til min kropp - og den er vel ikke så veldig preget av "velferdstillegg". (Joda, det er en Norrøna-jakke jeg har på i avatar-bildet).

Link to comment
Share on other sites

  • 10 months later...

Synes Norrøna fortjener skryt for servicen sin. Har benyttet dem litt tidliger (lappesaker, glidelåsskift, etc) og de er alltid greie og velvillige.

Sendte inn ei Recon bukse med en lekkasje i for kort tid siden, og når jeg kom hjem fra ferie i dag lå ei splitter ny og ventet hos Posten!

Link to comment
Share on other sites

Har dere tatt dette via butikken dere handlet i eller bare kontaktet Norrøna direkte?

Står på netsidene til Norønna at det skal gå via butikken man kjøpte produktet i, men dersom de ikke sier noe på det så bør vel det gå greit.

Har ei jakke med rift i som jeg gjerne skulle ha fått fikset.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...