tommygun Posted August 13, 2010 Share Posted August 13, 2010 hva gjøre en med rev som er skutt i viltforvaltningsøyemed, men som en bare skal destruere? er det mulig å levere inn? La den ligge igjen (blir den spist, eller sprer det smitte), kaste den i søppelet, eller er det uverdig? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Foxterrier Posted August 13, 2010 Share Posted August 13, 2010 grav den ned Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
fat_dog86 Posted August 13, 2010 Share Posted August 13, 2010 Kommer litt an på hva du mener med "viltforvaltningsøyemed"? Skabb eller sykdom - papirsekk, diesel/parafin og ei fyrstikk. Annet - ta vare på skinnet om det er pent, hvis ikke er søppla eller et hull i bakken fine steder. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sir Posted August 13, 2010 Share Posted August 13, 2010 Jeg selger revekjøttet til en større gatekjøkkenkjede, får 190 kr kg Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
900SS Posted August 13, 2010 Share Posted August 13, 2010 Jeg selger revekjøttet til en større gatekjøkkenkjede, får 190 kr kg HVA?? Jeg får bare 160,- Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
VestlandsJeger Posted August 13, 2010 Share Posted August 13, 2010 Grave ned er det mest nærliggande. Ellers får ein truleg levert det på søppelfyllinga, men kanskje ein må betale noke då? Uansett so er det både lov og vanleg og grave ned vilt som ein ikkje skal nytte til noko. Pass på å grav det ned litt djupt slik at du slepp at fugl etc kjem til skrotten. (Pelsen no på sommaren er vel tvilsomt noko å ta vare på) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Eivind338. Posted August 13, 2010 Share Posted August 13, 2010 Rebab smaker sikkert godt Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts