Jump to content

Idrett og media


deerhunt

Recommended Posts

Er det ikke snart på tide å få dannet en Facebook gruppe som har som mål å få økt pressedekningen fra vår idrett.

Som norges desidert største individuelle idrett synes jeg at nesten 30 sek. dekning i TV2 sporten er en smule lite. Null dekning i VG sporten, dog en liten epistel fra VM. Dersom man klarer å få med 1/10 del av skytterne med familier, så burde det bli en ganske stor pressgruppe.

Tenk på alle pressgruppene som faktisk har fått gjennomslag for sine "påfunn" på Facebook.

Link to comment
Share on other sites

Fjernet unødig sitering. G.Larson

 

Jeg regner selvsagt alle grupper innenfor idretten skyting, både rifle hagle og pistol.

Og du har helt rett i at det eneste som mangler er initiativtakere.

 

Men så var det dette med å starte og administrere gruppa! :roll:

Link to comment
Share on other sites

Kanskje det heller kunne vært en idé å innvitert avisa,lokal-tv osv til stevner/konkuranser. I de kommunene jeg kjenner til så er ihvertfall ikke det forsøkt av lag og foreninger. En kan ikke forvente att media skal kjenne til alt av stevner rundt omkring om ikke de får invitasjon.

Link to comment
Share on other sites

Nå, har det vel hendt og det hender vel også at aviser blir invitert til å dekke stevner, men nå det kun er resultatlista de vil ha som kan trykkes i "torsdags" avisa for da er det litt

ledig spalteplass mellom all fotballen, så blir man kanskje litt lei av å invitere.

 

Burde ikke VG nett, TV2(de hadde faktisk nesten 30 sek fra LS) osv. kjenne sin besøkelsestid såpass at de kunne dekke noe fra et stevne som det tross alt er oppsatt "den store" kongepokalen i.

 

Jeg vil jo selvsagt at det ikke bare skal lages reportasjer fra DFS skyting, men fra alle skytegrenene når det arrangeres litt større stevner, landscup etc.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...