Jump to content

pris forslag Erma 22lr. Luger kopi


Jodda

Recommended Posts

Hei. Kort spørsmål: Har en Erma 22.lr luger kopi som jeg skal/må avhende. Noen som har en formening om hva noe slikt kan være verdt?

Det følger med en orginal lugerveske i relativt god stand. Mulig den er verdt mer enn pistolen :roll:

Pistolen går forøvrig godt, men trenger en ny fjær/stramme den gamle da den har begynt å slite litt med omladingen.

Link to comment
Share on other sites

Hei, hva materiale er det rammen og toppstykket på en sånn en? Hvordan er deletilgang?

 

Jeg har en 22 lr Erma, kopi av us-karabin å den er jeg fast bestemt på at er produsert av stratos tvers igjennom bortsett fra løpet og treverket, umulig å få tak i deler var det og å børsisen klarte ikke å dreie ei tennnål engang så den ble plombert :)

Link to comment
Share on other sites

Har også Us karabinen. Mener disse er solgt i USA også, og at det kan være mulig å finne deler til dem der borte. Har sett video snutter på U-tube fra Usa der det skytes med disse våpnene.

Om delene er frest ut eller støpt vet jeg ikke, men det er nok ikke alverdens kvalitet. Løpet er er foret og det er sikkert gjort siden stålet i selve løpet ikke er bra nok.

Link to comment
Share on other sites

Håper det ikke gjør noe om jeg låner tråden litt i stedet for å starte en ny...

 

Fadern har en Erma .22lr revolver, type bitteliten. Denne skal skrotes da han ikke bruker den og har sluttet å skyte med håndvåpen. Han får nok beskjed etter hvert om å levere den inn.

 

Er det mulig å få solgt noe slik? Er den i det hele tatt verdt noe? Den er så godt som ubrukt. Brodern kjøpte den rundt 1990 tror jeg. Det er vel mer et leketøy enn noe annet... Bare å gi bud!

 

Tror det er denne: http://stevespages.com/pdf/erma_er422+er423.pdf

 

Linken funker ikke hos meg, og den er riktig satt inn, så mulig man må gå inn "manuelt" på adressen.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...