Jump to content

Beretta UGB

SeaDogg
 Share

Recommended Posts

du kan slippe å ete tommhyler vis han med halvautoen vett åssen han bruker våpenet sitt jonas=) hehe vett i allefall at benelli halvauto kan en ta ut en del inne i mekansimen så en kan ta ut ammoen for hånd.Men får å svare trådskriver e trur ikke e ville hatt ugben.ville nok heller valgt en over under til bane f.ex beretta 682 variant. har en selv og kan anbefale den i allefall. desuten er e ening med jonas,den ser jo for jævelig ut hehe :lol:

Nå har jeg lest til øyet har blitt stort og vått og det ser ut til at det foreligger en og annen funksjonsfeil under bruk av UGB 25XL,

dette er kansje barnesykdommer,men det at den er tatt ut av produksjon kan være en indikasjon på at salget var labert.

Om dette er en direkte konsekvens av småfeil eller om det faktisk er et veldig konservativt marked som beveger seg i dette prissegmentet er noe uvist

for meg,

Min personelige oppfatning er at som halvauto løsning så er Beretta virkelig inne på noe her,men da må et såpass "Revusjonerende" våpen

være uten feil for og kunne la folk få et possitivt inntrykk og kansje bevege seg ut i det mere innovative.

Hadde det ikke vært for alle småfeilene man leser om kunne jeg vært truanes til og gi det en sjangse,men ikke slik ting ser ut nå.

Beretta 682 varianter er og blir et sterkt alternativ til våpen under 50.000 så jeg ville gått for en slik.(er noe innhabil her siden jeg har en selv)

Mvh

Junas Lunde

N...men det at den er tatt ut av produksjon kan være en indikasjon på at salget var labert.

Hvor har du dette fra? Jeg vet at lanseringen ble utsatt et par år, men meg bekjent så har de vel ikke stoppet produksjonen?

Ellers er hagla bra den, men det er litt "klikk og klakkk" som jeg personlig ikke likte. Men alt som ikke er helt main stream er positivt.

N...men det at den er tatt ut av produksjon kan være en indikasjon på at salget var labert.

Hvor har du dette fra? Jeg vet at lanseringen ble utsatt et par år, men meg bekjent så har de vel ikke stoppet produksjonen?

Ellers er hagla bra den, men det er litt "klikk og klakkk" som jeg personlig ikke likte. Men alt som ikke er helt main stream er positivt.

Jeg satt og Googla dette og da fant jeg det på en Australsk side,men jeg finner ikke dette igjen når jeg prøvde og finne dette nå.

Siden jeg så dette på hadde en del våpentester så det så seriøst ut,men hvis jeg mot formodning tar feil her så beklager jeg det, men jeg finner

heller ikke noen sider hvor det står at den produseres hos Beretta. Jeg er medlem i Beretta community så jeg kan sende en mail og prøve og finne ut av dette.

Mvh

Jonas Lunde

UGBen var i produksjon for en del år tilbake men forsvant i fra markedet, tror kanskje dette også var mye pga liten interesse for denne børsa i tillegg til en del "barnesykdommer"

Nå som den har kommet tilbake på markedet har jeg ikke prøvd den noe særlig men jeg har jo hørt av andre at de ikke har vært helt fornøyd med dette våpenet, men det er sikkert fordi det er veldig uvant i forhold til en O\U :wink: