Jump to content

dillon 650 xl


308nm

Recommended Posts

lurte på om noen har erfaring med denne? har ladet et par år med singel presse rcbs sin.er det mye jobb å bytte mellom kaliberene? har 6,5 3006 7mmremmag og 375 hh. blir kansje dyrt viss man skal ha sett til alle kaliberene. å hvor er det greiest å handle. hilsen 308nm

Link to comment
Share on other sites

kjøpte pressa og quickchange til 6,5- 9mm-og 38- hylsemater hos dillon på nettet og fikk det til under halv pris.ble sendt med feed ex

trekt fra konto torsdag og levert på døra på mandags formiddag.

 

 

wow :shock: 3200.- for presse med hylsemater levert i norge, har du adressen ?

Link to comment
Share on other sites

Kjøpte selv min 650 direkte fra Dillon for et par år siden. Kjøpesummen har jeg nå fortrengt, slik det skal gjøres ved innkjøp av våpen og ladeutstyr, men jeg mener det var minimalt jeg sparte i forhold til å handle hos Nordby gunshop. Det er spesielt fraktkostnadene som lett kommer opp i hårreisende summer.

Link to comment
Share on other sites

Jeg tror man skal handle en del av Dillon om man vil spare mer enn småpenger.

For moro skyld la jeg selv inn noen varer på Dillons handlekurv, da jeg snart skal gå til innkjøp av konv.sett, dier og quick change-sett for .44mag (XL650).

 

Hos Nordby havnet prisen på litt over 2300,-, og hos Dillon på i overkant av 1800,- inkl norsk mva. Hos sistnevnte har jeg da ikke regnet med frakt, som også utløser sin del av mva-kostnaden.

 

Besparelsen betød en del for ett-to år siden, da dollarkursen var lav. Nå er den ikke fullt så lav lenger.

Link to comment
Share on other sites

Nå er det en gang sånn at XXL kan ha problem med å vite forskjellen på 550 og 650, og på denne type produkter kan det være greit å ha noen som kan gi råd og veiledning. Har handla hos Sarpsborg våpen, og Torodd har vært verd sin vekt i gull når det gjelder Dillon, men de har avviklet. Har aldri fått noe hjelp hos XXL, men kan anbefale Roar hos Nordby Gunshop, han er kunnskapsrik, serviceinnstillt og har varer på lager!

 

Jaktdepotet skulle få inn Dillon i vinter, men de har ikke fått noe ennå, men der er det også folk som kan en del.

Link to comment
Share on other sites

Nå er det en gang sånn at XXL kan ha problem med å vite forskjellen på 550 og 650, og på denne type produkter kan det være greit å ha noen som kan gi råd og veiledning. Har handla hos Sarpsborg våpen, og Torodd har vært verd sin vekt i gull når det gjelder Dillon, men de har avviklet. Har aldri fått noe hjelp hos XXL, men kan anbefale Roar hos Nordby Gunshop, han er kunnskapsrik, serviceinnstillt og har varer på lager!

 

Jaktdepotet skulle få inn Dillon i vinter, men de har ikke fått noe ennå, men der er det også folk som kan en del.

 

Syntes det er urimlig å skjære alle annsatte i XXL over en kam, flere plasser det er svært kompetente folk.

 

Er ikke alle andre våpensjapper som kan skilte med eksperter bak disken til enhvertid heller

:!:

 

Jaktdepotet har nå Dillon 550 og 650. (hadde det i alle fall for 3 dager siden)

Link to comment
Share on other sites

jeg tor det var ca 7500; jeg betalte for full pakke hos sarpsborg skulle de ha 7500 ferdig satt opp i ett kaliber,jeg fikk da 3 komplett quick change+hylsetrommel+digi.vekt+kulehammer.dier i 6,5 var ikke fine så de bytta jeg til lee de lux.alt jeg handler nå er hos nordby

rask og fin service billige er de også.men det er synd sarpsborg våpen la ned,har fått mye hjelp der vedr.lading og revolver.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...