Jump to content

Jaktdepoet, utdatert?


Heimdal

Recommended Posts

Ser Jaktdepoet legger ut annonser her på kammeret, så da regner jeg med at de er her inne å leser.

 

Jeg var interessert i en Houge riflepakke så jeg klikket meg til nettbutikken. Det første som møter meg når jeg kommer inn på siden er et varsel om at siden ikke er oppdatert, og at jeg skal benytte meg av en katalog som er 2 år gammel. Jeg har aldri handlet hos denne butikken før så jeg kjenner ikke til den, men jeg oppfatter den umiddelbart som useriøs.

 

Det er ikke alle som bare kan stikke innom å se på varene, så jeg bruker nettet mye for å både finne å lese om varer jeg tenker på å kjøpe.

 

Dette er for dårlig Jaktdepoet, vi lever tross alt i 2010.

 

-T

Link to comment
Share on other sites

  • 3 months later...

Bare en liten erfaring fra meg i dag. Ringte Jaktdepotet tidligere i dag, spurte om de hadde T3 lite i cal 223 inne. Hadde den desverre ikke inne sa selgeren, og visste heller ikke noe om når de fikk inn, men at det tok veeldig lang tid. Var visst noe med leveringsissue fra Schou. Ok tenkte jeg, men har du godkjenningen i hånda, så må man jo handle, so jeg tok en tlf til Jakt&Friluft, hadde heller ikke inn, men som selger sa, har Schou den på lager, tar det ca 1 uke. Jeg ringer deg opp igjen i løpet av 1 time å gir deg beskjed sa selgeren. Han ringte han, og sa at det var ikke noe problem, har den i løpet av en uke.

Skal også sies at har handlet mange våpen hos Jaktdepotet før, både lange og korte, og vært fornøyd med det. Men jeg synes man kanskje kan ta litt for lett på ting, og folk i dag betaler gjerne mer/ kjører lengre der de føler selgere/ butikker går litt lengre for å imøtekomme kundes ønske. Så jeg handlet litt lengere unna enn vanlig i dag. :-) Ha en fortsatt hyggelig dag.

Link to comment
Share on other sites

Mmm?, litt rart at dem ikke er mer på "hugget" ang salg & kundeservice??. Det er jo igrunnen en bra butikk med veldig bra utvalg. Når en ser feks i varekatalogen har de sikkert en av Norges beste utvalg i jakt stæsj og til greie priser. De annonserer tungt i div jaktblader, men på nett er dem ikke i (snart) 2011.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...