Jump to content

LS2010


jegerak

Recommended Posts

Kor mange her inne vender nesen mot Elverum i de nærmeste dagene for å delta på årets landskytterstevnet?

 

Jeg for min egen del reiser på torsdag. Skyter NC på fredag og starter feltskytingen lørdag og baneskyting tirsdagen. ( 4.klassing)

Link to comment
Share on other sites

Jeg har nettopp unnagjort 1800 km i bil i retning elverum.

Så i morra braker det løs for min del med felt på militært NM. Fredag er det baneskyting militært NM. Så er det 3 stk norgescup lørdag. Å LS felt mandag og baneskyting onsdag i et av de siste lagene.

Så får man se hva resultatet blir.

Link to comment
Share on other sites

Innskyting til felt idag, reiser imorgen kl7. Skyter siste laget på prøvestevne imorgen, og bane på fredag. Feltskyting på søndag så har jeg fri fra skyting en til etter ls. Skyter i kl1 og er på Ls for første gang så dette blir spennende. :D

Link to comment
Share on other sites

Innskyting til felt idag, reiser imorgen kl7. Skyter siste laget på prøvestevne imorgen, og bane på fredag. Feltskyting på søndag så har jeg fri fra skyting en til etter ls. Skyter i kl1 og er på Ls for første gang så dette blir spennende. :D

 

Da er det fare for at vi skyter i samme lag på prøvestevnet!

Link to comment
Share on other sites

Innskyting til felt idag, reiser imorgen kl7. Skyter siste laget på prøvestevne imorgen, og bane på fredag. Feltskyting på søndag så har jeg fri fra skyting en til etter ls. Skyter i kl1 og er på Ls for første gang så dette blir spennende. :D

Hei :)

jeg reiser fra oslo kl10ca i morgen

skal som "icecool" skyte bane på fredag og felt på søndag

dette er også mitt første år :)

men var med kjæresten i fjor å så på :) (biti litt av basillen)

har bare vært med på 2stevner før, så dette blir spennende (218 og 229, som personlig beste :) med 6,5)

 

EHH, blir nok lett og kjenne igjen jeg, da jeg nok blir den eneste mannlige med "pia" på ryggen :lol:

Link to comment
Share on other sites

Jeg skal delta på LS for første gang, så ikke regn med å se meg i finalen.

Skyter bane på søndag og felt på onsdag, og hvis dere ser en som ser passelig forvirra ut en av disse dagene så er det sikkert meg :D

Link to comment
Share on other sites

Jaja, nr 18 totalt på Mil NM, etter bra felt og bane, men dårlig stang.

Feltrunden i dag gikk OK, bortsett fra siste holdet. Aner man en sprekk? 3 treff der, 26 totalt. Stupte forholdsvis bra med 11.55 og berga rundens standardpremie med det.

Jeg regner med høggern er mere fornøyd med runden i dag, ligger pr nå på skive 2 i feltfinalen! Veldig bra skutt!

 

Så får man vente og se hva onsdagens baneskyting bringer...

Link to comment
Share on other sites

Felten startet så bra for min del, 6/2-6/4-6/6.... men så var det stopp..... en forferdlig vind på B100 figuren.. gikk alle veier.. skrudde 8 knepp mot venstre.. men det vart desverre vinking på feil ende.. 0/0.... og med 4/2 på siste holdet så var fiaskoen fullkommen. Stangen stoppet på 19 treff og stupar'n med 6 skudd 12,7 sek....

 

Banen stoppet på 230...........

Bare å begynne å trene mot LS 2011!!!

Link to comment
Share on other sites

Fossli er en stødig mann på skytebanen, en meget god skytter. Store gratulasjoner til Tor Erik for en flott skyting i finalen.

Ble 11/7 på meg i finalen og er meget fornøyd med det og en 10 plass totalt. Litt sur den ene bommen som var millimeter under skiva, men men, sånn er gamet:)

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...