Jump to content

6,5x55 Ball tip og Partition 100 grain til rev


243 winchester

Recommended Posts

Har tilgang på Nosler 100 gn Partition og Ball tip 100gn. Ønsker å bruke de kulene som xxl har, slik at jeg unngår frakt kostnader.

 

Noen som bruker en av disse to kuletypene på rev?!?! Light`s out effekt?!?! evt hvilken hastighet har du ladet den til?!?

Edited by Guest
Link to comment
Share on other sites

Jeg har brukt mye 100 grs kuler til 6,5 og lader du de opp i høy hastighet får du ønsket effekt på rev uansett hvilken kule du velger.

I ditt tilfelle ville jeg valgt den billigste kula av de to og det er vel BT. De går som regel svært godt i de fleste våpen.

Link to comment
Share on other sites

Ballistic Tip er i alle fall ei kule med god presisjon + at den er rimeleg. Har sjølv brukt denne på bever og litt rådyr med god effekt. Den ekspanderer kraftig, men har ikkje opplevd mantel/kjerneseparasjon sjølv om kula blir svært kort og det er lite bly att. På beveren sat den anten på utgangssida eller gjekk gjennom. Md lite hol i skinnet på begge sider. Har sjølv handla denne på xxl til jakt på rev og rådyr.

 

Mvh Lindu

Link to comment
Share on other sites

Nei, eg lyt lada opp skot først :) . Men brukar her N-140 39,5 grains og den er oppgjeven med 906 m/sek i Vihtav. sin taball med maksladning 39,9 grans. Med 47,5 cm pipe. Sjølv har eg 66 cm, så eg reknar med at kronografen gjerne ligg på 900+ når eg kjem så langt.

 

Med den farten og innskyting på 175 m vil kula gå +1 på 50, +3 på 100 og -3 på 200 sånn cirka om eg hugsar rett. Med andre ord kan ein halda rett på reven til 200 m.

 

mvh Lindu

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...