Jump to content

AK-47 kopi-hjelp


sabelen-sebbe

Recommended Posts

Har lenge lurt på om jeg skal kjøpe http://topsecret.no/ds_product_info.php?cPath=60&products_id=922 til å pynte opp rommet mitt med 8)

men står på denne siden: Alle våpenkopier fra Denix har samme størrelse og vekt som originalene: På de fleste modellene kan du ta ut magasin, spenne hane, ta ladegrep m.m.

 

noen som vet 100% sikkert om man kan ta ut magasinet, ta ladegrep osv.?

trenger å vite dette pga. jeg skal lage film med denne våpenet på privat eiendom med venner :D

er ikkno bra med softgun når man skal lage film med venner osv. pga softgun AK-47'en ser ikke så ekte ut på nær avstand. Den skal brukes til å pynte opp rommet mitt å :)

og er den laget av plast elr metall..?

 

vet at nettsiden er helt sikker, har kjøpt ting her før, så er ikke det som er problemet..

Edited by Guest
Link to comment
Share on other sites

men den du linker til er jo en ekte AK-47?

lurte på diverse ting om den jeg linker til, ikke hvor jeg kan få kjøpt en annen AK-47, og skal ikke ha med wooden-stock men med folding-stock.

 

skal kjøpe på http://www.topsecret.no men kun hvis man kan ta ut magasinet og ta ladegrep, skal brukes til pynt og bruke til å lage film med venna mine :D

Edited by Guest
Link to comment
Share on other sites

Å "skremme venner" med en slik er akkurat like straffbart som å gjøre det samme med en ekte AK. Ikke gjør det.

 

Og: Hvis du skal leke/lage film med slike våpenkopier, så bør du enten være dønn sikker på at ingen utenforstående ser deg eller du bør ta en telefon til politiet først. Ellers kan du risikere å se inn i munningen på et av politiets våpen, og vi bruker ikke kopier!

 

En måte å sikre seg på kan være å sette opp skilt med "filminnspilling pågår- skuespillere bærer våpenkopier", og passe på at ingen retter våpen mot noen utenforstående, samt varsle politiet på forhånd om tid og sted for innspillingen i tilfelle en skremt bærplukker melder fra om terrorister som går amok med kalashnikov.

Link to comment
Share on other sites

Ellers kan du risikere å se inn i munningen på et av politiets våpen, og vi bruker ikke kopier!

 

 

Stemmer nok bra det, jeg fikk se de i aksjon på Birkeland for noen måneder siden.. de var uten tvil ekte.... Iallefall utifra lyden å dømme..

 

 

(skjønt avtrekket på P30 var virkelig noe av det værste jeg har vært bortil..må jo trekke den flere kilometer før den gir antydning til å gå av)

Link to comment
Share on other sites

Da har jeg fått svar på mailen fra www.topsecret.no :

 

> Alle våpenkopier fra Denix har samme størrelse og vekt

>som originalene: På de fleste modellene kan du ta ut

>magasin, spenne hane, ta ladegrep m.m.

>

> Spørsmål 1:

> Kan man ta ut magasinet på denne våpenkopien?

JA

>

> Spørsmål 2:

> Kan man ta ladegrep på denne våpenkopien?

JA

>

> Spørsmål 3:

> Er denne våpenkopien laget av metall/stål eller plast?

STÅL

 

Var ikke bare dette som sto i mailen, men valgte å bare kopiere detta.

Link to comment
Share on other sites

Ha det gøy sabelen_sebbe :D

 

Syns det er viktig at folk er litt kreative, det er jo ikke akkurat flust av gode norske filmer... Seeelv om det har kommet seg de siste årene :wink:

 

1. Ha det gøy!

2. Bare sørg for å gjøre det lovlig, så kan du drite langt i hva alle andre sier, spesialt moralpolitiet!

3. Legg filmen på nettet så jeg kan få se den :D

 

Lykke til :)

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...