Jump to content

Skinnbukse


gunleil

Recommended Posts

Har en stund vurdert å gå til annskaffelse av en skinnbukse til jaktformål. Aldri hatt dette før, men kjenner flere som har og skryter av dette. Både slitestyrke, samt at det er lydløst trekkes fram. Noen som har noe å anbefale her. Legg gjerne ved link til aktuelt produkt.

Link to comment
Share on other sites

kjøp bukse av han australieren den er mye bedre en jallabuksa som jeg kjøpte,kommer ikkepå navet på firmasomjeg kjøpte nå, men den sittere ikke godt i livet og knapper som skrangler.buksa som brodern har er nok bedre skinn i og. så jeg vurdere og kjøpe ei ny ei.

Link to comment
Share on other sites

Jeg har jakt- og fritidsbuksa til cress. Gode belglommer, som faktisk sitter høyt nok til at de kan brukes. Men ikke noe man bestiller over nett, størrelse og fasong varierer mellom ekspemplarene, så de må nesten prøves - dette tror jeg går igjen på skinnklær. http://www.cress.se/

 

Ikke brukt den så mye foreløpig, men godt fornøyd sålangt. Jeg går mest med hund, og til bevegelig jakt mener jeg skinn blir for varmt. Men utrolig varm og ikke minst regulerende ved rolig aktivitet, på post, runt bålet, til fiske og kortere kaffeturer nært vei, da er det suverent!

Link to comment
Share on other sites

kjøp av jim stirling da blir du fornøyd. mener det er ei cress bukse jeg har,drit som slepper sømmer og suger vann som et binn,selv om jeg har vært raus med den impregneringa som jeg fikk med.mangler og knapper tilbukseseler noe som burde være standar på ei god jaktbukse. og knapper som høres ut som ei saubjelle er heller ikke noe og stå etter om du har tenkt og gå inn på en los.prøvde buksa til brodern og det var noe helt anna ja.satt mye bedre i livet og bedre skinn

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...