Jump to content

Swaro 3-12x50


Prasmus

Recommended Posts

Trenger litt hjelp her...

Har en Swarovski habicht 3-12x50 ret 4a. Tenker å selge den, men er usikker på prissettinga.

Den er hel og fin, ingen skrammer e.l (Står montert på ei børse, så det er jo mulig at det er noen merker fra ringene under, men). Usikker på alder, men av nyere dato.

Hva kan jeg kreve? Har planer om å sette opp ei børse 'for raske skudd'. Til trange poster på elgjakt. Og kunne i tillegg tenkt meg å bruke den på bukkjakt. Ser for meg en stainless Tikka i plast 308 win, med demper. På toppen lurer jeg på om en habicht 1,5-6x42 hadde passet fint.

Kanskje jeg kan foreslå et bytte? Eller ville det blitt en dårlig deal? (Enten for meg eller han jeg evt bytter med)

Link to comment
Share on other sites

Jeg har kjøpt to brukte av disse i løpet av det siste året, begge i strøken stand. En kjøpte jeg på ebay, den kom på 6.600,- inkl. frakt og ferdig fortollet, den andre ga jeg 6.000,- for. Ny pris på kikkerten er vel ~14.500,- , så et sted mellom det jeg har betalt og halvparten av ny pis, da kan i hvert fall ingen si at du lurer dem.

Forøvrig en NYDELIG kikkert, men til bruken du beskriver er jeg enig i vurderingen. På hjorteriflen har jeg Swarovskien til bø/måneskinnsjakt og rødpunkt til skogsbruk.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...