Jump to content

Innskytingsbenk i Trondheimsområdet


kimjorgen

Recommended Posts

Hvis du mener vanlige skytebenker så står det noen fast på Nidaros skytterlag sin bane. Disse er vel til fri bruk, på skytebanen, for alle medlemmer. Hvis det finnes spesielle innskytningsbenker vet jeg dessverre ikke helt hva du snakker om...

 

Mads

Link to comment
Share on other sites

Ja for skytinga sin del er nok sekkene der like bra(?) Men som du sier så kan den spennes opp for vedlikehold og kos i den "benken".

For min del er det kun for å få skutt den inn HELT perfekt, så sekkene er kanskje det jeg burde gå for.

 

(siden ingen her inne har å låne meg :? )

Link to comment
Share on other sites

Hvis du går inn på langholdsforumet her inne så kan du lese deg opp på hvem som er aktive i Nidaros Benkeskyteklubb. Hvis du hører med de om når de er på banen kan du sikkert dra opp samtidig. Hvis ikke kan du som sagt lage dine egne av gamle laken og ris eller sandblåser-sand som du får kjøpt på clas ohlson-ish butikker. Eller du kan gjøre som de fleste andre å bruke en sekk med ullgensre e.l. i, det funker jo for det meste av "normal" skyting..

 

Mads

Link to comment
Share on other sites

Fant et par gamle jakker. Tok av ermene og og fyllte de med finsand. Deretter stripset jeg de igjen. Disse er mer enn gode nok til å få rifla til å ligge helt i ro. En foran og en bak. Justerte høyden foran med noen plankebiter. Dette står på et respatexbord på låven. Klar til bruk. Billig og bra. :D

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...