Jump to content

Trenger anbefaling av pistolklubb på jæren


Glenn_G

Recommended Posts

Hei.

Jeg har flyttet fra jørpeland til lye utenfor bryne. Nå er jeg på utkikk etter en trivelig klubb så jeg kan komme igang med skytingen igjen.

Jeg har ikke skutt lenge og har veldig lyst å prøve feltskyting også. Ingen bakdel om klubben driver med praktisk skyting heller, jeg tror kanskje det kunne vært spennende å prøve meg på det en gang i framtiden når jeg har blitt bedre å skyte. Jeg lader ammunisjonen selv i 9mm og revolver og da er det jo greit om det er muligheter til å få rigge seg opp for å kronografere en gang iblant. Håper å finne en klubb der det sosiale er vel så viktig som å konkurrere.

 

Har dere noen anbefalinger folkens?

Link to comment
Share on other sites

Da vil jeg ønske deg velkommen til Sandnes Pistolklubb!

Der er det et aktivt miljø innen NSF, det er ikke mange klubber her som er aktive innen begge forbund.

Banen ligger på Bråstein, skiltet fra E39 rett etter innkjøringen til Aboretet (sviland) når du kommer fra sandnes.

Treningstider mandag og onsdag 17.00 - 19.30 og lørdag 11.00-15.00, onsdag kun .22 lr.

Er sikkert ikke så stor aktivitet i uke 28 da alle vil være opptatt med å arrangere NM :mrgreen: men du er hjertelig velkommen innom så kan du få være med å arrangere!

 

Mvh

Trygve Fundingsland

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...