Jump to content

Hurra, er blitt ammosamler i dag !


Mauser68

Recommended Posts

Snakk om å få godfølelesen for helga. Kom sliten heim frå jobb i dag og skulle til å lage til årets første grilling. Såg det stakk ut et brev frå bunka der første bokstavene begynte med POL... Yes, det var brevet eg har venta på lenge, og riktig nok frå Politiet.

 

Sprang rett ut på badet, vaska hendene og opna brevet.

Joda, etter langt og lenge, så kom svaret tilbake, og eg er blitt ammunisjons samler. :mrgreen:

 

Dette lukter det feiring av lang veg. Kald pils, grillmat og whatever som måtte komme seinere i kveld...

 

Så, det blir nok ein del masing på PM, til dei som er samlere frå før, og sjå om eg ikkje kan få snike meg til et par godbiter til samlinga. Skal lage ein eigen tråd på dette og legge ut info om kva eg har i dag. Så kan folk få sett kva eg har og kva eg treng...

 

God pinse helg, folkens !! :mrgreen:

Link to comment
Share on other sites

Federal86 skreiv :

Vis ikke jeg har tatt helt feil så har vel du ventet en veldig lang stund på dette !

 

Takk for gratulasjon. Jo eg har venta ei god stund no. Sendte søknaden min i Januar. Og etter ein del kommunikasjon fram og tilbake, så endelig kom den her.

Har jo gått med planer om å samle både våpen og ammo lenge. Men foreløpig så blir det nok ammo det kjem til å gå i.

 

Men har fått lov til å samle maks 10.000 patroner, så no er det berre å henge i her...

 

Har du dubletter, så kan du godt sende meg ein PM om kva du har, så skal eg sjå om kanskje me kan gjere ein deal ?

Link to comment
Share on other sites

Takk for det stqrm !

 

Jo eg har vel ikkje meir enn ca 30 - 40 vanlige typer pistol/rifle ammo typer Er vel kun et par som kansje ikkje er så ordinære, så eg er ganske blank. Så det hadde vært fint med ein PM ja. :D

 

Har forresten kanskje litt hylser i 30-06 til deg i bytte, eg skal bygge om Mauser`n til 6.5x55, så dei som eg har samla opp for lading no treng eg ikkje meir. ( eingongs skutte hylser )

Høyres det ut som ein grei deal ? Så kan eg telle opp kva eg har og so kan du sjå kva du har til overs...

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...