Jump to content

God norsk webbutikk?


Fagerstad

Recommended Posts

For 25 år sia så var eg superinteressert i naturfotografering, men så døydde interessa ut. No har den vakna litt igjen og eg fryktar dette blir dyrt. Eg syslar med tanken på å kjøpe ein Canon 7D (eller kva den no heiter) og så viss fornuften tar kvelden så kan eg finne på å kjøpe ein Canon 500/f4. Men den sit langt inne. Men på nettet finst det mange som tilbyr fotoutstyr. Er det nokon som kan tipse meg om eit firma som har webbutikk, er seriøse og ikkje driv med tvilsam sideimport (viss det er eit tema når det gjeld fotoutstyr...)? Tips blir tatt i mot med glede :D

Link to comment
Share on other sites

Må si meg enig med Fosse, Stavanger foto er helt fantastiske! Jeg har fått en helt utrolig service der siden dag en! Når jeg begynte å fotografere så var jeg overbevist om at jeg skulle handle alt på nett og spare mye penger på det, men nå kjøper jeg nesten alt hos Stavanger foto! Ikke finner jeg bedre priser andre steder, og ikke har jeg funnet noen butikk som har så mye snadder liggende på lager og som i tillegg har så god service som de har! :D

Har møtt flere som kjører helt fra både Oslo og enda lenger for å handle der... det sier jo litt! :D

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...