Jump to content

Praktisk skyting, Lillestrøm-området


Recommended Posts

Da jeg må på et kurs i forbindelse med jobben på Lillestrøm i siste uka i mai, så tenkte jeg og bedrive kveldene med noe mer meningsfylt en i hotellbaren. :wink:

 

Er det noen klubber i nærheten som skyter praktisk i ukedagene, og da kanskje helst rifle? Så jeg kan få trena før NM. :mrgreen:

Link to comment
Share on other sites

http://www.romerikepraktiske.com/ - Wiking og dk er jo bare en PM unna. :)

 

http://loopistolklubb.no/

 

Ser at romerike trener på fredag, men da er er jeg hjemme igjen :wink:

 

Lurte på og ta meg en tur til Lillestrøm klubben på onsdagen ja, er det noen her som trener der?

 

 

Hvis det er aktuelt med pistol, har OKTS tilbud på St Hanshaugen tirsdag og torsdag...

Er de inne i hule de?

Link to comment
Share on other sites

Hvis det er aktuelt med pistol, har OKTS tilbud på St Hanshaugen tirsdag og torsdag...

Er de inne i hule de?

Siden Flash ikke er pålogget, og jeg er OKTS-medlem, kan jeg kanskje svare for ham: Ja.

 

Så inntil myndighetene tillater oss å anlegge bane oppå St. Hanshaugen - det hadde vært tøft! - frister OKTS-medlemmer en tilværelse som hulemenneskene fra Platons lignelse på disse dagene.

Link to comment
Share on other sites

Her er forresten et bilde fra de arkeologiske utgravingene:

 

farside-wiener-cave-LDS.jpg

Flashman var tydelig stolt da han i hula på St. Hanshaugen endelig fant det avgjørende beviset for at dachser slett ikke alltid har vært så små, men at de faktisk nedstammer fra mammuter.

Link to comment
Share on other sites

Her er forresten et bilde fra de arkeologiske utgravingene:

 

farside-wiener-cave-LDS.jpg

Flashman var tydelig stolt da han i hula på St. Hanshaugen endelig fant det avgjørende beviset for at dachser slett ikke alltid har vært så små, men at de faktisk nedstammer fra mammuter.

 

Ligner jo på Flash og det der :mrgreen:

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...