Jump to content

Haenel kombi


358 Win

Recommended Posts

Kikket på en Haenel kombi hos jakt &friluft i dag og ble litt imponert. Lett børse som så veldig fin ut , Svært lav låskasse med den samme gråfargen som på Blaser F3. Børsa kommer i cal 12 og div riflekalibere. Og prisen skremmer ingen , rundt 15000,- . I det segmentet er det mange italienske inkl. Finnclassic . Jeg er i allefall ikke i tvil om hva jeg hadde kjøpt. Er du påkombijakt , ta en kikk på denne Haenelen

Link to comment
Share on other sites

Jeg finner den heller ikke i nettbutikken , heller ingen andre plassser på nettet. Tror det er HK som produserer den eller som selger den ihvertfall. Ser HK SLB 2000 også heter Haenel nå så det er vel navnet på den sivile delen av HK. Jakt&Friluft har fått HK agenturet nå så nå blir det helt sikkert enklere å få deler/utstyr til andre HK våpen også. Ikke som med den surrebukken som hadde agenturet før.

Glemte å si at kombien hadde oppspenner. Var også ferdig skinne til montasje på toppen og det er sikkert ferdige hurtigmontasjer å få kjøpt.

Ta for all del å se på denne før du kjøper en italiensk kombi eller en Tysk til dobbel pris.

Jeg tror dette kommer til å bli en bestselger og like vanlig som Finnclassic/Valmet har vært i Norge

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...