Jump to content

Stoeger X20


Truls-Kne

Recommended Posts

Hei.

 

Skal kjøpe meg et nytt luft gevær igjen. Skal bruke det på å skyte på presisjons skyting

 

Men jeg lurer på om Stoeger X20 er godt nok våpen som er presist?

 

Skal Kjøpe fra winge våpen; http://www.wingevapen.no/index.php?do=product&id=1093

 

Noen som har erfaring med våpnet?

 

Skriv gjerne litt om våpnet viss dere har erfaring.

 

Mvh. Truls

Link to comment
Share on other sites

stoeger er et kina våpen som kan bli bra viss det tunes å stelles pent med. avtrekket er likt gamo. det vil si steinhardt.

kjøp heller Weihrauch,Diana,Webleyeller noe andet merke som er mere kjent for å være bra.

ser du har spurt på AWG, der finnes det masse kompetanse om luft våpen,les hva de skriver om luftvåpen å kjøp et våpen som passer din økonomi.

et tips fra meg må bli weihrach hw30s eller hw50s

de skal ligge i ca samme prisklasse, men er bedre våpen med nydelig avtrekk og bra presisjon.

Link to comment
Share on other sites

der har du funnet et bra våpen, har skudd en del med det våpenet, nydelig å skytte med nesten ikke rekyl. lett avtrekk.

det eneste minuset for mitt vedkommende er et det er tungt 5,5kg

prisen er ser ut til å ligge rund rett brukt pris.

har du lyst på et bra trenging våpen er dette det rette.

Link to comment
Share on other sites

  • 8 years later...

Jeg har også en stoeger x20 synth. Men denne er veldig ustabil. Ikkje presis i det heletatt. Jeg satt på en god leupold kikkert, fordi den som var med, vrei trådkoset seg i😂 Men leste et sted at man måtte bruke stoeger kuler, fordi «vanlige» kuler blei deformert, og blei derfor upresist. Stemmer det tru? Grunnen var at det var så kraftig, så stoegerkulene skulle være hardere. Noen med erfaring?

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...