Jump to content

Villmarksmesse på Lillestrøm


JaktogFiske

Recommended Posts

  • Replies 142
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Har kjøpt flybiletter og bestillt hotell, og planen var å se på messa lørdag.

 

Men så, for to uker siden brakk jeg leggbeinet, stykt brudd med mye splintring. 5 timer på benken, skruer og stålplate, samt en bit av hoftekammen for å bygge opp. Kontroll i dag, 4 uker til uten belastning. Vet ikke om det er lykken å vandre rundt der på krykker, frykter jeg trenger en uke da. Får se om jeg finner noen som kan kjøre meg rundt i rullestol.

 

Kortversjon: Vet ikke enda om jeg skal eller ikke.

Link to comment
Share on other sites

Rullestolsjåfører med kammerlogo på brystet må det da finnes. Selv skal jeg stå på standen ett par dager, men noen forbarmer seg garantert på det. Kammerånden fungerer jo til alt annet :)

Link to comment
Share on other sites

Jeg skal innover på torsdag..åpningsdagen....tatt fri halve dagen og er der fra åpning omtrent...

Er bedre med litt mindre folk...for prate mer med de man ønsker prate med...

 

Skal vel ikke ha noe spes.....men kommer nok hjem med noe som vanlig... :D

Link to comment
Share on other sites

Har med målebådet og rekordbøkene på standen ( SCI og RW ) så hvis noen er interessert i få målt opp "drømme trofeet" så er det bare og stikke innom :!:

 

Nils-Ole

Gjelder dette bare utenlandske troféer? Jeg har en rådyrskalle som jeg tror kan holde til bronse.
Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Desverre legges denne messen til en måned hvor man har mange nok utgifter fra før, og i slutten av en lønningsperiode. Så en stakkars fattigmann kommer nok ikke i år. Skal sannsynligvis på fotomessa i Gøteborg, så man må prioritere litt.... :)

Link to comment
Share on other sites

Der tør vel nuh være kiendt at Sanatoriets UberTherapeut vil forsterke NOJS sin stab ved Kammerets Stand på omtalte messe...

 

Man vil således kunne beskue Kammercelebriteter som Angelina, Kammerdrillingen Adelheid og andre af Sanatoriets arbejder..

 

Der vil også bli udøvet therapie under Messen..en eldre smuk Husqvarna vil få sin inledende behandling der..

 

Her i dag ankom det et lite kvantum emballage som omgaaende er videresendt Sanatoriets Farmakologiske Afdeling...:

 

normal_olie1.jpg

 

Det holdes ikke for umulig at et begrenset antal af disse kan være tilgjengelig for besøgende, og det skulle således være nok en grund til at aflegge Standen een lille visit..

Link to comment
Share on other sites

Det holdes ikke for umulig at et begrenset antal af disse kan være tilgjengelig for besøgende, og det skulle således være nok en grund til at aflegge Standen een lille visit..

:shock::shock::shock: Kommer innom et par - ti turer. Skal ha med en liten oppmerksomhet fra meg, som takk for hjelpen du bidro med da du deltok på "drilling ekspedisjon" over kjølen :wink:

Link to comment
Share on other sites

Der tør vel nuh være kiendt at Sanatoriets UberTherapeut vil forsterke NOJS sin stab ved Kammerets Stand på omtalte messe...

 

Man vil således kunne beskue Kammercelebriteter som Angelina, Kammerdrillingen Adelheid og andre af Sanatoriets arbejder..

 

Der vil også bli udøvet therapie under Messen..en eldre smuk Husqvarna vil få sin inledende behandling der..

 

........quote]

 

Dette er noe jeg gleder meg til se på torsdag :mrgreen:

Link to comment
Share on other sites

Da er første riggdag ferdig, og det kan medeles om at jeg ubeskjedent får tidenes feteste stand! har nå sett våpnene fra Hartmann & Weiss og de er bare helt sjukt råe, bilder blir lagt ut etter messa, Har også sett våpnene som kommer fra Purdey i morra og de er også bare helt konge. Så også at Bioprepp hadde noen dritråe montajser, BLA en helt vanvittig helmotert Bongo!!!Den er det ikke mange av i norge!!! Det er mye fiskeutstyr, der det kommer en børsemaker fra østeriket bla, Jeg tror dette blir en meget bra messe.

 

M

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...