Jump to content

Nytt medlem :)


tobbelobb

Recommended Posts

God morgen godtfolk, Nytt medlem fra nordhoraland her. Er 20år, har et par år med hjortejakt på baken og var aktiv DFS skutter i over åtte år før jeg fikk andre mindre sunne interesser. Jeg for tiden driver jeg å bygger om/pusser opp en gammel Sako Forster, har kjøpt Zeiss Classic Daivari 2,5-10x50 og driver nå på med et lyddemperprosjekt. Vell det var litt om meg.

Link to comment
Share on other sites

Takker for en varm velkomst,

 

Oki, litt om mitt prosjekt, som tidligere nevnt har jeg en go gammel sako forester, jeg har nettopp bestillt ny stokk fra USofA,

 

AutumnLeavesWCLHSide10inch72dpi.jpg

 

Jeg jobber som mekaniker i nordsjøen, Der har vi meget godt verktøy og kompetente folk og det er flere av oss som er interessert i jakt og våpen. Vi har diskutert masse, prøvd litt og etter mye tenking og googling fann vi konsepter som vi har blandet sammen til noe vi tror vil virke bra og som er greit å maskinere... Denne demperen skal lages av titan, her er en konsepttegning av innmaten.

 

lyddemper2-1.jpg

 

Tror bildet er ganske selvforkalrende men om det er noen spørsmål så er det bare å komme med dem:)

Link to comment
Share on other sites

Guest graahund

Velkommen skal du være :D . Nydelig stokk det der. Skal bli artig og se den på en Forester da jeg har hatt en selv med Bredvollstokk og var veldig godt fornøyd med den. Men som sagt, den stokken der synes jeg var nydelig :!:

Link to comment
Share on other sites

Velkommen skal du være :D . Nydelig stokk det der. Skal bli artig og se den på en Forester da jeg har hatt en selv med Bredvollstokk og var veldig godt fornøyd med den. Men som sagt, den stokken der synes jeg var nydelig :!:

 

Ja det blir spennede, men tar 10-12 uker før jeg får den :/

Link to comment
Share on other sites

Hei, og velkommen til forumet! Interessant prosjekt du har med Sako. Er det en AII du har? Har nemlig en slik i skapet sjøl, men stokken synes jeg er litt liten til meg, så funderer litt på ny. Har tittet mye på stokk fra Rifle Stocks, men har ikke gjort alvor av noe enda. Børsa er heller ikke formelt i mitt eie enda, men den blir det nå etter hvert ser det ut som, og da kan jeg jo begynne jeg og!

 

Fortsett gjerne med prosjektet og legg ut bilder! Hvor mye må du gi for stokken ferdig i postkassa forresten?

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...