icecool Posted February 8, 2010 Share Posted February 8, 2010 I helga arangerer Sabotøralliansen første stevnet i Dovrefjell cupen: http://by.skytterlag.no/minebilder/innbydelse/2010/sabotorfelt2010.pdf Noen fra kammeret.no som tar turen? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
shooter 2 Posted February 8, 2010 Share Posted February 8, 2010 Ja da ! kommer nok flere fra oss Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
icecool Posted February 8, 2010 Author Share Posted February 8, 2010 Det er bra, jeg gleder meg ihvertfall, første gang jeg deltar på dette stevnet Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
shooter 2 Posted February 14, 2010 Share Posted February 14, 2010 Min gode skytterkompis tok hele kaka gett !, ikke det at det var uventet Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
icecool Posted February 15, 2010 Author Share Posted February 15, 2010 Er små marginer i toppen ser jeg 48/32 - 48/30 på de 5 første plassene Selv vet jeg ikke hvor jeg ligger på listen siden kl.1 ikke er med på lista, merkelig når kl. ag3 med 1 skytter er på listen. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts