Jump to content

sabatti kombi


CatLikeFox

Recommended Posts

Har vært den lykkelige eier i 12-15 år og liker den kjempegodt. Rifla er på bakre avtrekker, noe som passer meg bra. Den har frittliggende pipe og har en super presisjon. På 100m samler den 5-skuddsserier innenfor 30mm. Mange vil vel velge et kaliber med kragepatron, men jeg har aldri hatt problemer med å få ut 6,5x55 hylsene på mitt våpen.

Link to comment
Share on other sites

  • 7 months later...

Hei!

Kjøpte en brukt sabatti kombi for litt siden. Den var ny i 2008. Har bestilt ny kikkert til den (som jeg ennå ikke har fått :evil: )

Noen som vet hvordan man justerer rifleløpet? Regner med at det er de 2 skruene lengst framme, men hvilken er høyde og hvilken er sidelengs? Og hvilken vei er opp & ned og høyre-venstre? (Medurs-moturs)

 

Kunne selfølgelig ha testa meg fram, men i.o.m. at jeg har et kaliber som koster knappe 40,- kroner smellen er det greit å slippe det. :roll:

 

Takker for svar!

Link to comment
Share on other sites

Er det noen som har erfaring med sabatti kombi i 12/6,5x55. Våpenet er ikke nytt, 10-15 år gammelt

 

Jeg har en slik, den er ett år gammel. Har ikke skutt så mye med den enda, men synes den samler godt så langt. Ikke mer enn passe fornøyd med avtrekket, vurderer å få en børsemaker til å se på den saken.

Link to comment
Share on other sites

Hei!

Kjøpte en brukt sabatti kombi for litt siden. Den var ny i 2008. Har bestilt ny kikkert til den (som jeg ennå ikke har fått :evil: )

Noen som vet hvordan man justerer rifleløpet? Regner med at det er de 2 skruene lengst framme, men hvilken er høyde og hvilken er sidelengs? Og hvilken vei er opp & ned og høyre-venstre? (Medurs-moturs)

 

Kunne selfølgelig ha testa meg fram, men i.o.m. at jeg har et kaliber som koster knappe 40,- kroner smellen er det greit å slippe det. :roll:

 

Takker for svar!

 

 

Kjøp S&B isteden for jaktmatch/oryx. Da havner du på ca 14kr smellen.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...