SpecOps Posted February 2, 2010 Share Posted February 2, 2010 Hvem selger full kapasitet Para P14 og P16 magasiner i Norge nå? Vet at Midway har hatt 10-skudds magasiner, men jeg vet ikke om disse enkelt kan gjøres om til 14 / 16-skudds? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
blackops92 Posted February 2, 2010 Share Posted February 2, 2010 Pedersen Vaabenlager kanskje Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
noveske Posted February 2, 2010 Share Posted February 2, 2010 Godt mulig... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
SpecOps Posted February 2, 2010 Author Share Posted February 2, 2010 Hehe. Ja jeg fant ut dette etter litt Googling. Litt stiv Pris?, men det er vel helt vanlig på originale Para hicap magasiner. Synes forøvrig denne butikken blir bare mer og mer spennende. Ser at de nå også er Norsk importør av Dawson, dette har jeg ventet lenge på. Dawson har lenge ikke villet sende internasjonalt, så en har måtte bruke Jetcarrier e.l.. Ingen av de internasjonale agenturene på sidene til Dawson har noensinne svart på mail (bortsett fra det svenske agenturet). Ser også at Midway tar inn igjen hicap nå og har Mec-Gar kvalitets magasiner til P14 og P16 til en gunstig pris. Det STORE minuset er at P16 magasinene bare er 15-skudds.. P14 magasinene tar 14 som vanlig. Noen som vet om Interarms fortsatt selger Para? XXL har vel sluttet å ta inn? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts