Jump to content

Labrador Retiever hanne, svart - parring - (i orden)

gundog

Recommended Posts

Hei,

Jeg har ei labradortispe som er høyt premiert på spor og i åpen klasse - field trail. Hun er en habil jakthund, og ble 7. beste labrador i retriever cupen 2008 (23. plass totalt) og yngste hund så langt opp på lista. Hun er opprinnelig fra Sealpin Kennel i Scotland.

Utfordringen:

Vi hadde bestilt semin i fra Mordor kennel i Perth (Scotland), men det har blitt komplikasjoner og dette lar seg ikke gjøre slik vi hadde tenkt det. Normalt sett skulle denne løpetida kommet i april, men den kom for to dager siden :roll: fikk derfor dårlig tid.

Det jeg er ute etter er en parringshanne av god kvalitet med jaktlinjer. Han må være svart og jaktpremiert. Jeg har som dere forstår dårlig tid. Ta gjerne kontakt om dette kan være av interesse. VI holder til på Vestlandet/Sogn og Fjordane

Da er det i orden med parring. Fikk kontakt med flere aktuelle kandidater, så takk for hjelpa alle sammen :D

Hannen ble en svenske med en imponerende stamtavle. Han virker veldig harmonisk, og ser ut som en ordentlig atlet! Da er det bare å krysse fingra for at parringa går i boks og at jeg kan aventere jaktlabber på kammeret om noen uker :wink: