Jump to content

Gruppekjøp Leatherman Skeletool CX


kimjorgen

Recommended Posts

  • Replies 148
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Flere? tja si det, om intressen er der så kanskje vi hadde fått til et gruppekjøp til :)

 

Men nå skal jeg iallefall ta med litt velfortjent middag!

Rimelig stressa de siste timene. Ferdig på jobb halv 4, hjem en tur, pakker opp pakken og titter litt på knivene, postkontoret å kjøpe 26 konvolutter, hjem å skrive adresse og pakke 23 av de, få stabla disse inn i bilen og kjøre og poste de før postkontoret stengte kl 5. Jeg rakk det med en margin på ca 5min :D

Hun ene postdama var imponert over hvor fort jeg hadde pakket (samme dama jeg kjøpte konvoluttene av)

 

Regner med at de fleste er fremme i morgen, men om du bor på finnmarksvidda så beregn noe lengre tid :lol:

Link to comment
Share on other sites

Er det bare jeg som går rundt å tripper, å venter som en liten unge før julaften, å gleder meg til min kjære postmann kommer?? Og kim jørgen, gi beskjed om ALT du kjøper fra det store utland fremover! Lag tråd eller PM, sjeldent dyktig utført og god oppfølgning. To tommler opp fra meg, og et stort smil :mrgreen:

Link to comment
Share on other sites

Er allerede i snakk med forhandleren om et nytt "storkjøp".

Da tenkte jeg at det kanskje kunne være greit å få velge imellom noen flere av de variantene "Leatherman" fører. (da jeg ble gjort klar over at "min" leverandør kunne skaffe de aller fleste)

Hadde sett for meg disse:

 

Skeletool CX

Super Tool 3000

Charge ALX/TTi

Crunch

De forskjellige versjonen kan sees her http://www.leatherman.com/products/family.asp?f=6&c=1

 

Bit-set kan også være en mulighet om det er ønskelig.

 

(lover ingenting, men lar det ligge i bakhodet i noen dager)

Link to comment
Share on other sites

Litt synsing av prisene på de forskjellige modellene.

 

Skeletool CX ~ $65

Super Tool 300 ~ $60

Charge ALX ~ $86

Charge TTi ~ $99

Surge ~ $73 ($12 tillegg for "black oxide")

Inkludert lærhylster på alle (unntatt Skeletool CX, den selges kun med nylon)

(Dette er priser uten noen form for forhandlet kvantumsrabatt)

 

Dette er ~prisen kun for knivene. Fraktkostnader og toll kommer i tillegg. Men som et eksempel så ble prisen pr. stk. Skeletool CX på siste bestilling 542,- (ferdig fraktet hjem til Ola Nordmann), så om kniven du ønsker er $10 dyrere enn en skeletool cx, så blir det ca 542nok+$10.

 

Som sagt så ligger dette litt i tenkeboksen foreløpig. Sier ifra om det blir! :)

God helg alle mann!(og damer såklart :wink: )

Link to comment
Share on other sites

Rasstapp: Nei desverre, ikke i denne omgang.

 

Må også komme med en kunngjøring, om noen som kun skal ha 1, er så heldig å får 2, så ber jeg om at du er snill og sier ifra! Grunnen til dette er at det var en som ikke fikk pakken jeg mener å ha sendt til riktig adresse. Om posten har rotet den bort, så er det kanskje håp for at den dukker opp og blir sendt til riktig adresse. Men om jeg har skrevet feil adresse(noe jeg tviler sterkt på at jeg gjorde), så har den kanskje gått til en som ikke skal ha 2.

Det gikk ca en uke uten at han fikk pakken, sendte han den siste kniven jeg hadde igjen her hjemme, så han har fått. Men litt surt at en er borte, kunne gjerne tenkt meg å hatt en selv.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...