Jump to content

Gruppekjøp Leatherman Skeletool CX


kimjorgen

Recommended Posts

  • Replies 148
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Bare for å oppklare før det blir noen spørsmål når dere mottar knivene.

Etter å ha sett forskjellige bilder av skeletool CX, så ser jeg at noen har halvserratert blad, og noen "straight edge". Dette er svaret jeg får fra leverandøren:

 

"To answer your question, the 2009 cx came half serrated and half straight blade but for 2010 Leatherman changed the blade and cx now comes with a better quality full straight blade"

 

EDIT:

Bagde, done!

Link to comment
Share on other sites

Tetanus: Har sendt forespørsel til leverandør om dette. Men kan desverre ikke love noe.

Du får si ifra om du IKKE ønsker å bli med på handelen grunnet dette. (gjelder forøvrig dere andre også)

 

Må bare beklage dette, men var lykkelig uvitende om at de endret på dette i årsskiftet 2009-2010.

Link to comment
Share on other sites

Den er god!

 

Samtidig litt dårlige nyheter. Sendte mail til leverandøren nå nettopp for å høre om pakken var sendt. Blir et par/tre dager lengre å vente.

 

"Sorry, we had a delay on shipment since we did not receive your special order from our supplier as expected. It appears that we will receive your order on Monday, Jan 25. We will ship it out on Monday and you will receive tracking information. We deeply apologies for the inconvenience for the delay."

Link to comment
Share on other sites

stemmen i hodet: EN SÅNN MÅ VI HA

Kristian: VI HAR EN SÅNN!

stemmen i hodet: NEI VI HAR EN ELGAMMEL EN!

Kristian: bruker den jo aldri...

stemmen i hodet: nei fordi den er ødelagt!

Kristian: phø,bare flatjernet som er knekt,tar 2 minutter å fixe

stemmen i hodet: og du har ikke hatt 2 minutter ledig til å fixe det iløpet av de 8 årene siden du knakk det?

Kristian: NEI HAR JEG SAGT!vi har en leatherman og klarer oss fint med det PUNKTUM!

stemmen i hodet: okda,hvor ligger så denne leatherman da?

Kristian: øøøøøøh..........Faen!

 

sett meg på ventelista da :wink: faen.......

Link to comment
Share on other sites

Jessda, litt mere hodebry.

 

"Hello Kim,

 

 

I apologize for the delayed reply and inconvenience, a mistake was made in our shipping Dept. which is causing a delay in shipping out your package. All of our International package are shipped through our central office which is in Minneapolis, MN. The package arrive here today for final inspection, when the package was opened we noticed that our TN warehouse accidentally shipped out the wrong Skeletool. We immediately shipped the correct shipment to us which should arrive here on Wed. This rarely happens, but this is the reason why we have second inspection for international customers. I’m 100% positive that your package will be shipped out on Wed. Once again my deepest apologizes. Let me know if you have any questions, thank you."

Link to comment
Share on other sites

Da er pakken med knivene bekreftet i UPS sin forvaring, og på vei hit!

Forventet levering 4. februar 2010

 

For å få litt fortgang i prosessen "kniv -> din postkasse" kan dere starte med innbetalingene nå. Da får jeg kjøpt pakkeembalasje, og skrevet på adressen til mottaker i forkant, så det bare er å poste fortløpende når jeg mottar knivene.

 

Om noen ønsker, kan dere betale meg nå. Som sagt vil fristen for innbetaling settes 1 uke etter jeg mottar pakken, dvs ~Torsdag 11.02.2010.

Knivene sendes ut etterhvert som betalingen kommer inn. De som betaler først, får knivene sendt først.

Prisen pr. stk blir på 542,- (men tar gjerne imot 8kr ekstra, rundtall er bedre :wink: )

 

Navn: Kim Jørgen Sætran

Sum: 542,-

 

HUSK å merke innbetalingen med kammernick, navn og adresse. (nick merkes med "betalt" i første post fortløpende)

Edited by Guest
Link to comment
Share on other sites

Kroner 1100 overført.

 

Skal vi sende deg en PM med adresse osv i tillegg til informasjonen i nettbanken. Skrev inn fullstendig informasjon på betalingen, men tenkte det kanskje blir litt knotete å lese der inne siden du får all informasjonen på en linje.

 

-T

Link to comment
Share on other sites

Kroner 1100 overført.

 

Skal vi sende deg en PM med adresse osv i tillegg til informasjonen i nettbanken. Skrev inn fullstendig informasjon på betalingen, men tenkte det kanskje blir litt knotete å lese der inne siden du får all informasjonen på en linje.

 

-T

 

Hei, ja om du ikke får formidlet navn, adresse på en ellers OKAY måte så kan du sende en PM. Bare jeg får den på et eller annet vis :)

Link to comment
Share on other sites

Satser på det :)

 

Håper og går ut ifra at alle er ærlige og rederlige her. Når alle har betalt, så skal summen stemme, om den ikke gjør det må jeg gå igjennom alle innbetalinger, og sjekke hvem som faktisk har betalt(det er ikke at jeg ikke stoler på noen, men det er jo nok at noen f.eks betaler inn på feil kontonummer el.) Så IALLEFALL nick bør være med på innbetalingen, så jeg kan knytte den til DEG. Blir litt tungvint å kun ha et kontonummer/fullt navn(da jeg ikke vet hvilket navn som skjuler seg bak hvert enkelt nick).

 

ludde: okay! fører deg på listen :)

Link to comment
Share on other sites

Litt pakkesporing!

 

Ser ut som det blir litt av en rundtur, forventet leveringsdato 05.02.10.

 

KOELN (COLOGNE), DE 01/02/2010 15:15 DEPARTURE SCAN

KOELN (COLOGNE), DE 30/01/2010 1:06 ARRIVAL SCAN

STANSTED, GB 29/01/2010 23:00 DEPARTURE SCAN

29/01/2010 20:53 ARRIVAL SCAN

NEWARK, NJ, US 29/01/2010 8:55 DEPARTURE SCAN

NEWARK, NJ, US 28/01/2010 19:46 ARRIVAL SCAN

LOUISVILLE, KY, US 28/01/2010 18:01 DEPARTURE SCAN

28/01/2010 10:59 ARRIVAL SCAN

MINNEAPOLIS, MN, US 28/01/2010 8:27 DEPARTURE SCAN

28/01/2010 0:20 ARRIVAL SCAN

EAGAN, MN, US 27/01/2010 23:50 DEPARTURE SCAN

27/01/2010 20:01 ORIGIN SCAN

27/01/2010 16:47 COLLECTION SCAN

US 27/01/2010 17:46 BILLING INFORMATION RECEIVED

Link to comment
Share on other sites

Hei! Da er det like før alle har betalt. Og pakken er nå antatt levert torsdag 4.feb.

 

Grunnet litt forsinkelse osv i nettbank ønsker jeg at dere som eier disse navnene enten sender en pm med eller svarer her. Tar fort noen dager ekstra for å få vedlegg med betalingsmeldingen.

(Om noen andre vet hvem som har disse navnene, må dere gjerne si ifra. Da dette kun er for å bekrefte betalingen deres)

 

Sigurd Lersb......

Ken Tork......

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...