Jump to content

lading av 222 rem


cabboy25

Recommended Posts

 Noke eg ser når eg lese innlegg nr 2 no, er att da er alt for mykje informasjon, litt rotete og vanskeligt og følga tråden. Burde ha komprimert sån som her. 3 alternativ. Alt 1 beholde brno fox rifla som ho er. Alt 2 byta løp på brno fox rifla. Alt 3 kjøpa ny/ nyare CZ 527 American i 222/223

Link to comment
Share on other sites

Problemet er ikke at det er nynorsk. Problemet er formatteringen, noen avsnitt og litt kommaer og sånt, så hadde det blitt enklere å lese.
Å lese innleggene dine er som å høre på en som ikke har mellomrom mellom ordene, og aldri stopper for å puste.

 

K

Edited by M67
Link to comment
Share on other sites

1 time siden, Erlend Meyer skrev:

Om en ikke forstår noe av det Can skriver sliter en muligens litt med lesevansker. Det er riktignok ikke lettlest, men det bør være forståelig om en bruker noen sekunder ekstra.

Jeg sliter ikke med lesevansker , jeg sliter med dialekt , dårlig grammatikk og en uvilje å skrive forståelig . 

Og hvis Can har skivevansker er det ikke noe problem å innrømme dette . Hvis ikke er det bare uhøflig og respektløs overfor andre som forsøke å skrive ordentlig norsk og ikke snakke alle dalens dialekter . 

 

  • Thanks 1
Link to comment
Share on other sites

Jeg skal på ingen måte forsvare Cans bokstavsalat. Og det er godt at du er ærlig, for uten lesevansker og en liten porsjon velvilje er det fullt leselig. Men det blir veldig fort slitsomt, om alle skulle holdt på slik hadde ikke slike forum hatt mye for seg. Og når vi er inne på de med lesevansker, hvordan tror du de opplever slikt språk?

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...