Jump to content

Pistol for Metallsiluett


TargetMaster

Recommended Posts

Så lenge du ikke modifiserer den ut over regelverket, kan den prukes i produksjon. Du skriver pistol og da regner jeg med at du ikke innkluderer revolver. Men om det dreier se3g om Grizzlyen fra en annen tråd, har den alt for dårlig presisjon, men selvfølgelig du som bestemmer hvilke handicap du er villig til å ta.

Link to comment
Share on other sites

Så lenge du ikke modifiserer den ut over regelverket, kan den prukes i produksjon. Du skriver pistol og da regner jeg med at du ikke innkluderer revolver. Men om det dreier se3g om Grizzlyen fra en annen tråd, har den alt for dårlig presisjon, men selvfølgelig du som bestemmer hvilke handicap du er villig til å ta.

 

Ja, det er riktig at jeg prøver å få tips både fra magfelt 2 og metallsiluett folket for å prøve å ha ett våpen til begge disipliner :)

Hadde mest lyst på en pistol men det ser ut som om det er begrenset med muligheter.

 

Her sett på en Desert Eagel i 44mag men jeg vet ikke :?:

Link to comment
Share on other sites

Hva du bør kjøpe, avhenger nok av hvordan du planlegger din deltagelse og investeringer. For silhouette, bør du generellt unngå kortere løpslengde, enn ca. 8", da det er lett å få munningen i konflikt med sikkerhetsvinkelpå kroppen med kortere. På grov revolver siden, er det to kategorier, grov revolver og field revolver første skytes på standard mål og avstand, neste på field (1/2 størrelse) halve avstand. For første er en revolver med max (10-10 3/4" løp, det ideelle, field har 8 3/8" som max. Avtrekksvekt er vanligvis så lav, som mulig, forutsatt at det er sikkert, til ms. Siste vil da utellukke en spesial tillpasset MS revolver for NSF bruk. Dersom man ønsker å kombinere bruk til både Silhuett og magnum felt, vil jeg anbefale en S&W (6)29 med 8 3/8" løp. Dersom mekanismen endres på tradisjonellt felt avtrekk vis, vil den fortsatt kunne benyttes på det nasjonale field revolver programmet innen MS, men ikke noen andre kategorier. Jeg ser en del synes løp over 6" blir for tunge, til silhuett er dette uvesentlig da man støtter våpenet mot lår og legg, mye trening vil også eliminere problemet med tyngden, men til syvende og siste er nok løps lengde på magnum felt våpen, en smaks sak.

Om du ønsker mer info, ta kontakt på PM, mulig uklarheter kan belyses bedre.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...