Jump to content

Yodave trigger kit


Guest Thomasnb

Recommended Posts

  • 2 weeks later...

Nu är det installerat. Satte den rödfärgade hylsan och tunnaste fjädern med originalmuttern kvarlämnad och skruvad längst in. Vilket trycke det blev, vågen min är inte den bästa men ca 350 grams helt rent trycke. Inget släp finns. Väldigt lätt att installera. Sammanfattning: fantastiskt, en helt ny CZ 452.

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

Meget godt resultat for en drøy hundrelapp!

Fått vekk alt krypet, men måtte trikse litt for å bli fornøyd med vekta. Stiveste fjæra ble for stiv, og neste for myk. Gikk løs med avbiteren på den stiveste, og etter å ha fjernet en runde i en ende og to i andre (tok de som ikke hadde luft mellom viklingene), fikk jeg i underkant av 900 gram. Lettere enn det vil jeg ikke ha på ei børse jeg skal bruke med frossne fingre i skogen.

 

Om man har føleblad tilgjengelig, han man med fordel måle ut krypet på forhånd, og dermed begrense antall shims som må prøves og feiles før man finner den rette. Målte mitt til å klippe rent på 0,4 mm, og satte rett på den som tilsvarte nærmest. Klipper rent og består banketest.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 years later...
  • 1 year later...

Beklager om jeg vekker til livet en gammel tråd. Det jeg lurer på er omhandler den fremste "bolten" på avtrekkeren den som holder på schimsen. Hvordan kommer den løs? det ser jo ut som den er klinket på plass. Må man bruke drill eller noe sånt?

Link to comment
Share on other sites

  • 1 year later...

Tar opp denne tråden.

Jeg har akkurat motatt mitt kit men er litt forvirret.

I instruksjonene er det beskrevet hylser med fargekodene, green, blue, black og red.

I mitt sett er det med :Rød, lilla, gull og sort.

Med mye velvilje kan jeg vel tolke den lilla som blå, men står da igjen med en gullfarget som skal være grønn??

 

Noen andre med erfaring om dette?

Link to comment
Share on other sites

  • 6 years later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...