Jump to content

AR.COM HUNTING DVD + bonusDVD med Norske Safarijegere.


Rino Hals

Recommended Posts

Gjett hva som dumpet ned i postkassa i dag?

 

Ja, jeg skjønner at dere ikke vil tro det, men det var faktisk en pakke med jaktfilmer gitt!

 

Legger inn på pc'en nå, og skal sende videre så fort det lar seg gjøre.

Sliter litt med å kopiere "Norske jegere i afrika", men det skal vel la seg ordne.

Cardinal, hadde du noen triks på lur for å få dette til?

 

Foxpro, er du fortsatt interessert i å få filmene tilsendt?

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 223
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Cardinal, hadde du noen triks på lur for å få dette til?

 

Bruker ett gratis brenne-program. CDBurnerXP

Men bruker ikke "kopier" funksjonen. jeg har og to brennere på PC en (en DVD og en BluRay). Så jeg leser fra en plate og brenner på den andre stajsonen.

 

Start programmet.

Velg "Data disc"

Gå så på File > DVD video layout

Du får da opp ett nytt vindu, her velger du kilden for plata som skal kopieres står. Der velger du Video_TS. klikker så på create movie image.

har du ikke en ekstra dvd spiller på maskinen din, må du nok kopiere Filmen eller Video_TS'en til harddisken først og så velge den derfra.

 

 

 

Merk, denne fremgangsmåten vil nok bare virke på DVDer uten kopibeskyttelse.

Link to comment
Share on other sites

Det sies at platen hakker? Gjelder dette i DVDspiller eller på PC?

 

Jeg så DVDen før jeg sendte den ut og den funket utmerket i min spiller.

 

Og utslitt? DVDplata har jo kun vært hor et fåtall brukere??? Lå DVDen i coveret sitt, eller har den blitt sendt i konvolutt?

Link to comment
Share on other sites

Plata kom i coveret, men det er en ripe i den fra midten av plata og ut til kanten. Den fungerer i dvd-spilleren etter at jeg renset forsiktig av den, men hakket ved første avspillingsforsøk da jeg fikk den. Pc'en klarer ikke å spille av eller kopiere innholdet på cd'en. Jeg har prøvd flere programmer og skal gi programmet som Cardinal anbefalte et forsøk før jeg gir helt opp.

Foxpro ønsker fortsatt å motta filmene og de vil bli sendt til han så snart jeg har rota meg ferdig med dem og får pakken avgårde.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Da er filmene klargjort for sending til Foxpro og planen er at de postlegges i morgen.

 

Jeg klarte ikke ved hjelp av 2 dvd-spillere og 2 datamaskiner å få avspilt filmen til Rino, noe som jeg syntes var veldig kjedelig. Jeg hadde gledet meg til å se den filmen. :( Jeg sender den nå fortsatt videre, så får nestemann se om han har mer lykke med å få den til å virke. Dersom den er ødelagt er det jo fint for dem som er videre nedover lista om noen smetter inn en brukbar kopi underveis.

 

takk så meget for filmene jeg har fått! :D

Link to comment
Share on other sites

Jobber med saken. Har vært i kontakt med Bamrud som har en feilfri kopi. Det blir til å kopiere og sende ut den.

 

Jeg har ikke annet enn råmaterialet til DVDn selv lenger da jeg ikke hadde plass til å lagre på pcn.

 

Kanskje du skal sitte på DVDene til vi får i gang en ny DVD? Så alt kan sendes i ei pakke??

Link to comment
Share on other sites

  • 5 weeks later...

Ikke sett skylda over på meg gitt! :wink:

 

Joda, det er riktig som Rino sier at jeg har en kopi av "Norske jegere på Driefontein", men den er lånt bort, og det tar lenger tid enn jeg håpet på å få den tilbake. :|

Det Rino håpet på (tror jeg) var vel å ta kopi av denne kopien for å komme inn i "systemet" igjen.

 

 

At jeg plutselig er blitt nevnt blant somlepaver og surrehuer ser jeg ikke som særlig positivt...

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

DVD'ene er sendt videre i dag til Hjortejeger78.

Beklager Bamrud :!:

Det var bare et dårlig forsøk på å forklare hvorfor jeg satt på DVD'ene i ukesvis. :roll:

Ikke meningen å sammenligne deg med noen. Hvis du får tilbake "Norske jegere på Drefontein" ,og har mulighet til å sende en kopi videre, er mitt forslag at du sender den til den som har de andre DVD'ene.

Link to comment
Share on other sites

Hei igjen.

 

Det stemmer at Bamrud ikke kan lastes for noe her.

 

Jeg har i dag fått en kopi av filmen fra en av de andre gutta som medvirker på filmen og skal se om jeg kan få kopiert den og sendt den ut i løpet av helgen.

 

Beklager at dette har tatt tid. Men som alle andre så har jeg en jobb og et privatliv ved siden av "livet her".

 

Men nå ser det altså ut til at jeg kan få erstattet filmen som er føkka.

 

Kan vedkommede som har resterende filmer ta kontakt med meg?

 

Ha ei god helg alle sammen.

 

Rino

Link to comment
Share on other sites

Trist!!!!

 

Har forsøkt en drøss med ting for å kopiere DVDn som jeg fikk tilbake.

 

Det er jaggu en skade på den også. Tipper den har vært utsatt for sterk varme.

 

Jeg trenger en del tid for å evt lage en ny DVD.

 

Jeg foreslår å fortsette runden med AR sine filmer og heller sende ut den Norske filmen senere. Og da i en utvidet versjon.

 

Det eneste jeg kan redde dette på er at Bamrud kan låne meg sin kopi og kopiere og sende den ut.

 

Jeg beklager folkens...

 

Rino

Link to comment
Share on other sites

da sender ej berre vidre dvdène i morgen etter jobb til neste mann på lista.

hadde problemer med å spille av alle dvden på dvdspilleren som ej har til tven men det var ingen problem når ej prøvde på dataen verken å spillel den av eller kopiere dei.

kan også la Donner låne mine kopier så det går litt fortere på lista.

så kan ej heller få en kopi med Bamrud av filmen med den norske gjengen neste gang vi skal på jakt ilag.

Link to comment
Share on other sites

da sender ej berre vidre dvdène i morgen etter jobb til neste mann på lista.

 

kan også la Donner låne mine kopier så det går litt fortere på lista.

 

 

Dette er jo ypperlig. Kanskje la en kopi gå "bakveien" fra sistemann på listen. Så går det dobbelt så fort.

 

Husk bare å komunisere i tråden. Si fra når filmer sendes og når de er mottatt osv.

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...
Det er en ting jeg lurer på hver gang denne tråden dukker opp i aktive emner og det er nok et problem....Hadde det ikke hvert enklere å legge dette som en torrent på feks piratebay?

 

Joda den tanken slo meg tvert :D Halla folkens, hva med å legge dette ut slik at vi kan laste ned filene :?:

 

Da kan vi lage våre egne DVD`er :mrgreen:

Link to comment
Share on other sites

Fordi kanskje Saeed ikke ønsker at gud og hvermann skal kunne laste ned disse filmene?

De lagde han vel for at deltakere på forumet skulle få se dem. ikke hele verden.

 

 

Edit: Og om en eller annen skulle få den "geniale" ideen å gjøre det selv, IKKE GJØR DET!

Da kan man fort finne ut at denne serien med DVDer fra Saeed blir den siste!!! :evil:

Link to comment
Share on other sites

Hvis det hadde vært aktuelt å legge dette ut på nett hadde jeg aldri giddet å ta det bryet det er med å lage denne forb##### listen og sende filmene. De som er interessert i å se dette fikk mulighet til å skrive seg på. Og de som skrev seg på kommer nok kanskje til en gang å få se. Filmene har vært på tur i ett år om noen få dager.

 

De filmene SKAL IKKE legges ut på pirate, you tube eller noen annen plass. De skal ikke være tilgjengelige for en eneste bunnyhugger.

 

Hvis noen har lyst til det så får dere heller ta kontakt med Shiekh Mohammed Bin Khalifa Al Maktoum og be om tillatelse. Og den tillatelsen BØR være skriftelig!!

 

Ha ei god natt

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...