Jump to content

Pene våpenskap, ett møbel !


flanged

Recommended Posts

Så ett pent ett på triowing sin butikk i Trondheim for en stund siden. Lignet på de klassiske safene du ser i westernfilmer, med kodehjul og ratt for å åpne døren, grønt, med gull pyntestriper rundt døren. Virkelig ett vakkert skap, med plass til 16 våpen mener jeg å huske. Prisen var desverre også særs flott, for butikken :roll:

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
  • 2 years later...

Remington skapene er produsert i tyskland av Hartmann Tresore og er ikke sammen skaptypen som de skapene som Libery selger i USA.

 

Vil påstå at og sammenligne et Hartman skap med et amerikansk Liberty skap er som og sammenligne en Audi og en Skoda.

 

Hartma har representasjon i norge og selger fantastiske skap.

 

Hartmann Safe Norge

Herrn Wolfgang Engler

Lystheia 23 F

N-4817 His

Norway

 

Eksklusiv serien deres er den fineste safen jeg har sett

Link to comment
Share on other sites

Det var noe som slo meg når jeg var i USA for 2 uker siden og det var nettopp våpenskapene. Om det var på Wallmart eller en rein våpenbutikk jeg var på så hadde de alle stort sett bare praktfulle våpenmøbler(våpenskap).

 

I Norge kan jeg ikke huske å ha sett annet enn de kjedelige kontorhvite standard våpenskapene.

Link to comment
Share on other sites

90% av delene i en Skoda er faktisk fra Audi ;)

Hovedmengden av motor og drivverksdeler er felles med resten av VW / Audi konsernet, mens hoveddelen av interiør og karosseri minus Normteiler er modellspesifikt.

Så og si at 90% av Skoda`s deler kommer fra Audi er rent sprøyt.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...