Espen K Posted October 18, 2009 Share Posted October 18, 2009 (edited) Heihei, nytt medlem og første post. Jeg håper å få tid til noen dager plukkjakt etter hare og rype rett før jul, men har aldri gjort dette før. Er det noen som har tips til områder? Er jo greit med litt dyr, men det viktigste er jo å komme seg ut. Bor i Oslo, men det er jo ikke all verdens vanskelig å reise noen timer. Takker, Espen. Edited October 18, 2009 by Guest Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
kimjorgen Posted October 18, 2009 Share Posted October 18, 2009 Velkommen til forumet! I osloområdet er jeg ikke kjent, så det får noen andre svare på Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
evert Posted October 18, 2009 Share Posted October 18, 2009 i det terrenget jeg har jakta i oslomarka er det forbudt med rifle. du kan jo ta kontakt med solemsskogen jff, oslo jff, oslomarka jff, jeg er ikke sikker på hvordan det er i de andre terrengene. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Espen K Posted October 18, 2009 Author Share Posted October 18, 2009 Takk for svar! Tenkte ikke å jakte i Oslo, la det til mer som en indikasjon på at Finnmark ikke er så aktuelt. De fleste steder som kan nåes med tog eller buss er interressante! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts