Mikkel Posted October 18, 2009 Share Posted October 18, 2009 Familien har hytte på Vikerfjell, og i den anledning har jeg lyst til å prøve småviltjakta der til høsten. Hvor får jeg tak i jaktkort for området? Hvordan er det med fugl og hare der? Priser? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mikkel Posted October 26, 2009 Author Share Posted October 26, 2009 Ingen som har jakta her? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mikkel Posted September 12, 2011 Author Share Posted September 12, 2011 Prøver igjen jeg... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Choomnia Posted September 12, 2011 Share Posted September 12, 2011 (edited) ..................... Edited September 21, 2011 by Guest Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mikkel Posted September 12, 2011 Author Share Posted September 12, 2011 takk for tipset! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts