Kriegh Posted October 16, 2009 Share Posted October 16, 2009 Hvor får man denne billigst for tiden? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
tf Posted October 17, 2009 Share Posted October 17, 2009 Vil tippe du får en av de beste,om ikke den beste prisen her http://www.mbo.no/ . Men vær bastant på hva du skal ha,så slipper du unna masse gnål om alle mulige andre fantastiske produkter som ingen andre har hørt om før,som gjerne er bedre enn Zeiss o.l.,men til en tredjedel av prisen Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
zeissoem2 Posted October 17, 2009 Share Posted October 17, 2009 (edited) .................... Edited October 24, 2010 by Guest Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
fat_dog86 Posted October 17, 2009 Share Posted October 17, 2009 ...og nett sida til Magne er nede på tredeje året nå er det vel. Mulig han fikk seg en lærepenge rett før den stengte, da jeg tok han i å selge "superdupermessetilbud" på håndkikkert, som lå til bedre tilbud på hans egen nettside. Det er og blir til (unnskyld uttrykket) dumme folk på messer han selger mesteparten av omsetninga si til, og da kan en dårlig oppdatert nettbutikk fort gi ett dårlig rykte. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
tf Posted October 17, 2009 Share Posted October 17, 2009 Generelt så har jeg fått rundt 25% avslag på reell veiledende pris på Zeiss produkter når jeg har handlet hos han før.Er en 2-3 år siden sist forøvrig. Men at fyren lurer folk trill rundt på messer skal jeg ikke si meg uenig i,har sett det selv.Ganske underholdende faktisk. Men om en vet hva en skal ha,og vet hva produktet koster andre plasser så er det ikke noe problem å handle derifra. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
fat_dog86 Posted October 17, 2009 Share Posted October 17, 2009 Sant så sant. Men liker fortsatt ikke å handle fra folk som har en sånn saltsetikk! Den karen har sikkert vært i stand til å få solgt mor si som møy! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts