Sportskytter Posted October 16, 2009 Share Posted October 16, 2009 I dag fant vi denne på finn.no og tok han med oss hjem da han var veldig rolig og fortrolig med oss. Vi vet ingen ting om han så vist dere har noen formening om rase blanding og alder så tas tips i mot med glede Jeg tenker litt i retning Drever støver Beagle eller lignende ? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Wadcutter Posted October 16, 2009 Share Posted October 16, 2009 Har ikke peiling på bikkjer, men gratulerer med en kjempefin hund! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Rex Posted October 16, 2009 Share Posted October 16, 2009 trur du er inne på noe med forslag til blandigs forholder.jeg hvile tippe haldenstøver og beagle vertfall noe i den duren,den ser intlegent ut!!!!!!! kan hvere en god jakthund hvis du jakter!! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sportskytter Posted October 18, 2009 Author Share Posted October 18, 2009 Dette er en hittehund som ble funnet i August og har stått på kennel frem til nå da ingen eiere har meldt seg, hva vist det nå plutselig kommer noen å ser min hund og vil ha den tilbake Forøvrig en utrolig rolig og forsiktig kar så han må vel være noen år gammel, håper han ikke er en gammel pensjonist. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Motvinden Posted October 18, 2009 Share Posted October 18, 2009 Sånn ut fra fargesettingen, kan det være en unghund. Ørene og lår blir brune og svartfargen sitter igjen på rygg . Bassets beagel og drever har ca slik farge utvikkling. Pen hund og lykke til Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts