Martin_O Posted October 12, 2009 Share Posted October 12, 2009 Hei Er det noen her inne som bruker Ungarsk Vizsla under jakten? Erfaringer rundt dette? Rypejakta osv. Skal sies at jeg kjenner forøvrig rasen meget godt på alle andre måter enn jakt, da jeg avler på korthåret Vizsla selv, men aldri iforhold til jakt før nå Som du ser av bildene så er vizsla jenta mi sitt jakt instinkt godt begravd under dem andre rottene i "familien" Så skal starte en ny gren med nytt Vizsla blod fra Amsterdam snart:) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Henrik123 Posted October 13, 2009 Share Posted October 13, 2009 Mener det er skrevet noe om dette tidligerre på kammeret. Jeg har sett to ungarske på rapphøns. De hadde trange og trege søk (i forhold til setter og vorsteh), men plukket fugl som bare det. Som hund til skogsfugljakt regner jeg med de kan fungere meget bra om du er fornøyd med litt lavere fart i søk. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Peacemaker Posted October 13, 2009 Share Posted October 13, 2009 Her er en tråd om disse flotte bikkjene: http://www.kammeret.no/forum/viewtopic.php?f=7&t=18541&hilit=+vizla Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts