skakke Posted October 8, 2009 Share Posted October 8, 2009 Hei Eg er ny her på forumet, og tenkte eg kunne starta med å spør om nokon her er interessert i ei eske med kal. 14 haglepatroner. Eska er komplett med 10 stk Nitedals grøne svartkrutt patroner i svært fin stand. Hagl nummer 3. Eska er svart med "10 stk PRIMA KAL. 14 Jagtpatroner Sortkrudt" på eine sida og Nitedals krudtværk A/S og ein tiur på andre sida. Eska er også i ganske god og tiltalande stand. Litt slitasje langs kantane og på hjørnene, men ingen rifter eller skader. Svært dekorativt objekt. Har også ei Nitedals "øvelsespatron" i kal 14. Denne er gul, og med haglnummer 1 eller 2 (må sjekke dette nermare eventuellt). Ta kontakt, om nokon skulle finna dette interessant. Mvh Jan Terje Rafdal Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Per-S Posted October 8, 2009 Share Posted October 8, 2009 Vil du selge den så kjøper jeg Per Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sportskytter Posted October 8, 2009 Share Posted October 8, 2009 Velkommen til forumet må bare få fortelle deg at det fins et eget salgsforum for slike ting http://www.kammeret.no/forum/viewforum.php?f=69 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
skakke Posted October 8, 2009 Author Share Posted October 8, 2009 Hei Takk for det, og beklager at eg posta feil. Eg har lagt inn denne posten i "Handelskammeret" no. Jan Terje Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
20mm cannon Posted October 8, 2009 Share Posted October 8, 2009 Jeg er også interessert! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
358 Win Posted October 8, 2009 Share Posted October 8, 2009 (edited) Samme hva de andre vil gi byr jeg over Har sendt deg PM Edited October 8, 2009 by Guest Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sportskytter Posted October 8, 2009 Share Posted October 8, 2009 Det er ofte mye samlerammo å få tak i på Qxl Lurer på om Qxl er klar over at man ikke skal sende ammo i posten. http://www.qxl.no/pris/sport-fritid/jakt/ammunisjon-ladeutstyr/l/cn26263/ Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts