Roy Posted October 8, 2009 Share Posted October 8, 2009 leter etter noen som er intriserti å få NES HUnd. Har selv en hanne på 5 år.. intrisert? ta kontakt på PM Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Wadcutter Posted October 8, 2009 Share Posted October 8, 2009 hehe, nå trodde jeg du mente den gamle nintendoen Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Stykkjunkeren Posted October 8, 2009 Share Posted October 8, 2009 Artig det der, har man en gang hatt NES så blir ikke livet helt det samme uten. Dessuten så er det herlig å slippe grå hår overalt som etter en NEG. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Roy Posted October 8, 2009 Author Share Posted October 8, 2009 skreiv feil, snakker om å få kull av den jeg har.. snakker da parring.. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Stykkjunkeren Posted October 8, 2009 Share Posted October 8, 2009 Da vil jeg foreslå at du tar kontakt med avlsrådet i elghundklubben. Det er såpass få svarthunder igjen i landet at man må passe godt på for å unngå å avle på for nærtliggende slektslinjer. Trist om en så opprinnelig hunderase skal gå dukken pga. innavl... Avlsrådet har oversikten og kan foreslå evt. egnede tisper som egner seg for parring, og siden de jobber for å opprettholde NES som egen rase uten innblanding av andre raser så er de mer enn villig til å hjelpe deg med saken. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tborgstein Posted June 1, 2011 Share Posted June 1, 2011 er kanskje ett dumt spørsmål men ka står nes for ? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
villdyret Posted June 1, 2011 Share Posted June 1, 2011 Norsk elghund sort. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Detlef Posted June 1, 2011 Share Posted June 1, 2011 http://www.elghundforbundet.no/?side=106 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ranger Posted June 1, 2011 Share Posted June 1, 2011 Der har du jo hannhundliste ja, i linken i innlegget over. Står hunden din der så er det vel grei skuring å finne passende tispe, hvis blodet er riktig. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts