tammrev Posted October 2, 2009 Share Posted October 2, 2009 hei, har en zodiac team pro, og lurer på hvordan man låser opp sanke kanalene? noen som vet? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
tammrev Posted October 2, 2009 Author Share Posted October 2, 2009 noen som kan si hvordan man "åpner" di andre kanalene på team pro*en Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
X12 Posted October 2, 2009 Share Posted October 2, 2009 Hvis jeg husker riktig skal du holde M-knappen inne mens du slår den på. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tordenkil Posted October 3, 2009 Share Posted October 3, 2009 Heisann, og velkommen til forumet. Du kunne kanskje prøve å poste spørsmålet i den forrige tråden du lagde om Zodiac team pro? Det blir mer oversikt på forumet da. Send en PM til moderatorene, så hjelper de deg å slå sammen trådene. Beklager at jeg ikke kan hjelpe deg med spørsmålet ditt. M.v.h, Tordenkil. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
hansen deluxe Posted October 3, 2009 Share Posted October 3, 2009 Sammenslått 2 like... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
amatør Posted October 3, 2009 Share Posted October 3, 2009 Team pro, programeres fra en PC via en kabel som stikkes inn i kontakten til monofonen. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
tammrev Posted April 22, 2010 Author Share Posted April 22, 2010 jeg programerer zodiac i Bodø... mail:opelfres@hotmail.com Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts