marflow Posted September 30, 2009 Share Posted September 30, 2009 Noen som har anelse om hvor man kan få kjøpt klikkpatron som "skyter" ut en laser stråle når man "skyter den ? slik at man ser hvor man ville truffet? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ilatad Posted September 30, 2009 Share Posted September 30, 2009 Jeg kjøpte denne http://www.cabelas.com/cabelas/en/templates/product/standard-item.jsp?id=0034466712345a&navCount=1&podId=0034466&parentId=cat200006&masterpathid=&navAction=jump&cmCat=MainCatcat602006-cat601622-cat200006_TGP&catalogCode=XK&rid=&parentType=index&indexId=cat200006&hasJS=true Den må du sku på før du kamrer den. Har ikke testet den enda, men virker som et ok system Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
marflow Posted September 30, 2009 Author Share Posted September 30, 2009 takk for raskt svar..! gi gjerne tilbakemelding når du har prøvd den så tenker jeg det blir en slik på meg og. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
vømmøl Posted April 2, 2011 Share Posted April 2, 2011 Hei Ila. Har du fått prøvd den? På tide å avgi rapport! Er disse så trange at de gir et 100% riktig bilde? Lyser den en stund, eller får du bare et blink? Jeg prøvde en slik patron for å sette fram på hagla. Denne var ganske lang, og hadde 2 ringer/foringer av elastisk materiale for å sentrere den. Den ble gradvis tykkere mot enden slik at den stoppet mot choken. Den startet på lyden av klikket og lyste 5-10 sekunder. Fikk meg faktisk en aha-opplevelse. Kune tenkt meg en sånn en, men vet ikke hva den heter. Skal spørre fyren neste gang jeg er på den banen. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ilatad Posted April 2, 2011 Share Posted April 2, 2011 Den jeg kjøpte var til 30-06.. Den kamrer ikke helt og blir derfor ikke korrekt, men har vært godt nokk til å skyte inn et par kikkerter. Den lyser så lenge den er på Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
vømmøl Posted April 2, 2011 Share Posted April 2, 2011 Aha!! Trodde det var til hagle. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ken Adams Posted April 2, 2011 Share Posted April 2, 2011 Prøvde noe 308win til AGn ved inskyting, bare for og prøve det siden en kamerat hadde tatt med seg det, funket fint for og rask få skrudd inn siktet/Aimpointet p denne måten. Ikke helt nøyaktig, men mener jeg kom ca 10-15cm (ca kl 8 fra senter) fra der jeg ønsket på 100m. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts