Jump to content

A-Tech Miragetrekk


Berglid

Recommended Posts

Kjøpte meg nylig ett a-tech miragetrekk til atech tmm6 demperen min.

 

Har no fått testa trekket. Ved første augekast ser det heilt ok ut. Bortsett fra att trekket var blitt bretta og putta i en konvolutt når det blei sendt hit, så det har ein ganske stygg brett på midten som eg ikkje har fått vekk enda :roll: Dempertrekket dekker heller ikkje heile demperen i lengda :shock: Mangler faktisk 2 cm. Eg oppga kva demper eg hadde og fikk tilsendt dette. Ellers så passer det fint rundt demperen og er lett og ta av og på.

 

Brukte 300 win mag rifla og skaut totalt 9 skudd. På 4 skuddet ser eg litt mirage. Kan vere fordi det mangler 2cm på trekket. På det 9ande skuddet begyndte miragen og bli irriterande. Hadde ca 30-40 sek pause mellom skudda. Skaut 3 stk 3skudds serier med ca 1 min pause mellom (omlading og ny innsikting o.s.v).

 

På innsida av dempertrekket der trekket er sydd sammen blei det litt svidd og det blei litt klissete på demperen.

 

Vil kansje funke med eit mindre kaliber, men med mindre kaliber skyter ein gjerne meir og fortare mellom skudda så varmen vil bli den samme tilslutt.

 

Kva burde gjort annerleis? Jo det burde vert ein slags form for folie i trekket. Ikkje berre neoprene, folien kunne da lugge innerst mot demperen. Trekker burde vert i riktig lengde og endane burde vert sydd på ein anna måte. Ser for meg att dei kan bli fort slitt.

 

Vil og tru att trekket kjem til og trekke mykje vatn.

 

Ville eg kjøpt produktet igjen? Nei

 

Vil eg anbefale det vidare? Nei ikkje før det har blitt sydd inn ein folie som stopper varmen betre.

 

Einaste bra med trekket er att det ikkje er så tjukt og att det ser bra ut på demperen.

 

Terningkast 2

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...