Jump to content

Problem med beretta.


Ranger#44

Recommended Posts

Hei, har en Beretta 686 Silver pigeon. Har er lite problem med løpsvelgeren på denne. Var sist på skytebanen sist mandag og alt fungerte bra da. Når jeg kom hjem pusset jeg løpet som vanlig, og gjorde ingenting med mekanismen. Er i stavanger så er forresten ikke snakk om minusgrader.

Problemet er altså, som vist på det første bilder, at jeg ikke klarer å få løpsvelgeren helt over til venstre når våpenet er i ladd posisjon (sitter her å klikker litt). Når jeg brekker opp hagla og koser litt med løpsvelgeren, så går den etterhvert.

Så er det noen som har forslag til hva jeg kan gjøre? Hagla er kjøpt hos jakt og friluft Arendal i august 2007 og hadde mekanismen framme i vinter for å rengjøre den.

 

dsc00465va0.th.jpg

 

Dette bildet viser hvordan den egentlig skal være, her er hagla brekt og jeg fikk løpsvelgeren helt over.

 

dsc00466rk3.th.jpg

 

 

Beklager dårlig kvalitet på bilder, men er fra mobil. Om dere trenger flere bilder, så si ifra, så skal jeg ta flere og legge ut. Skal på skytestevne i morgen (på karmøy) så hadde vært flott om noen kunne ha hjulpet meg før dette, da jeg liker at ting er i orden.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...