Jump to content
Bukke

Hva har visakortet blitt svidd på idag?

Recommended Posts

Fant ingen lignende topic her inne, så jeg tar meg den frihet, og opprette en. (Så beklager jeg sterkt, dersom det skulle finnes en topic fra før, men jeg søkte, og fant ingen.)

Idag er ønskedrømmen bestillt, takket være en raus skattefut! :D

Kikkertsikte - Swarovski Z6i, 2 - 12 x 50, 4A-1, illumiated reticle.

:D

Skal vi se...

Redding neck-sizer i 6,5x55

Hylsehals smører

X-antall ammobokser

Radiostyrt helikopter (Billig moro til 200kr)

Fant ingen lignende topic her inne, så jeg tar meg den frihet, og opprette en. (Så beklager jeg sterkt, dersom det skulle finnes en topic fra før, men jeg søkte, og fant ingen.)

Hvorfor lurer du på det?

Kan jeg spørre hvor mye penger du har i banken?

Dette er et likebetydende spørsmål som når du spør hva jeg har brukt visakortet mitt på.

Hvorfor lurer du på det?

La merke til ditt "bidrag" i den forige tråden som gikk på samme tema. Flertallet, inkludert meg, mente tråden absolutt hadde livets rett. Mange liker nå å "skryte" litt av sine nykjøp, så hva er forskjellen om de gjør det her eller lager sin egen tråd om sin nye hagle, ladepresse etc etc..

Føler du ikke for å fortelle om dine kjøp, så er det vel bare å la være......... :roll:

Hehehehe, ventet på reaksjon fra villreinjegeren.

Drit nå i å svare i tråden da Halgeir om det irriterer deg og du synes spørsmålet er frekt :wink:

Sikkert mange som er enige med deg, men flertallet stemmer nok for dene tråden tenker jeg. Artig å se hva andre "gale artsfrender" har brent av penger, så jeg får litt bedre samvittighet og har noe å vise min samboer om hun tilter ("se her kjære, de andre bruker mer penger enn meg")

Personlig henter jeg en Nikon Monarch X tactical 2.5-10x44 illuminated mildot i morgen, spent som rakkern på kvaliteten på denne kikkerten. Kosta meg 1000$ pluss frakt og mva. Har solgt en meopta meostar 3-12Rd for å kjøpe Nikon, håper jeg ikke blir skuffa :shock:

Hehehehe, ventet på reaksjon fra villreinjegeren.

Drit nå i å svare i tråden da Halgeir om det irriterer deg og du synes spørsmålet er frekt :wink:

Sikkert mange som er enige med deg, men flertallet stemmer nok for dene tråden tenker jeg. Artig å se hva andre "gale artsfrender" har brent av penger, så jeg får litt bedre samvittighet og har noe å vise min samboer om hun tilter ("se her kjære, de andre bruker mer penger enn meg")

Personlig henter jeg en Nikon Monarch X tactical 2.5-10x44 illuminated mildot i morgen, spent som rakkern på kvaliteten på denne kikkerten. Kosta meg 1000$ pluss frakt og mva. Har solgt en meopta meostar 3-12Rd for å kjøpe Nikon, håper jeg ikke blir skuffa :shock:

Tenkte nok at jeg skulle få dette svaret om å la være å svare i tråden, har ikke tatt stilling til om tråden burde leve eller dø, bare kom med et synspunkt på hva jeg mener om sånne spørsmål.

Forresten: kan jeg spørre deg om hvor mye penger du har i banken, eller er det litt for personlig? jeg føler det samme ved spørsmålet om hva man bruker visakortet til, det er like personlig, tror ikke du vil si hvor mange penger du har i banken, eller spør en same om hvor mye rein han har, da får du samme svaret tilbake, hvor mye penger har du i banken.

Hvorfor lurer du på det?

La merke til ditt "bidrag" i den forige tråden som gikk på samme tema. Flertallet, inkludert meg, mente tråden absolutt hadde livets rett. Mange liker nå å "skryte" litt av sine nykjøp, så hva er forskjellen om de gjør det her eller lager sin egen tråd om sin nye hagle, ladepresse etc etc..

Føler du ikke for å fortelle om dine kjøp, så er det vel bare å la være......... :roll:

Hadde vært bedre om man skrev litt om nyervervelsen sin det er bedre en å være nysgjerrig og spørre om hva du bruker pengene dine til.

Men nå tar jeg helg, skal opp på torpet og restaurere mere.

hehe, jeg bare måtte gjøre det.

Men trøsten er at om noen skal forsøke å svindle meg, må de være kjappe!!!! Her går det fort i svingene :lol:

Penger betyr ikke mye vettu, ingen status i mine øyne ihvertfall. Aldri lagt skjul på at jeg ikke er millionær og heller ikke millionoksånær. Noen er livredde for å fortelle hvor mye de betalte for dagbladet og en cola i frykt for at noen skal skjønne hele deres økonomiske situasjon. Så lenge helsa holder og barna har det bra kommer penger i andre rekke hos meg iallefall

villreinjegeren

Hadde egneltig bare ventet på en slik reaksjon fra en eller annen.

Grunnen til topicen er veldig enkel, og den skyldes langt fra at jeg har mye penger, eller liker å skryte av hva jeg har.

Det var en tilsvarende tråd på Sluttstyket, og jeg for min del fant mange interessante tips på den tråden. Tror mange med meg synes akkurat det.

Så står man jo selvsagt fritt til å evt. skryte av bankinnskud etc. på tråden, men for egen del, har jeg lite å bidra med i så måte.

Ha en flott vårdag videre.

LG KU990 mobiltelefon, lambdasonde og bremseklosser til BMW'en min, samt at det blir brent på et foreløpig ubestemt antall pils iløpet av kvelden :P

Hentet et diesett til .222 rem i dag. I tillegg hentet jeg et holografisk sikte i velrenommert kinakvalitet, til en liten formue, nemlig 169,- INKLUSIVE frakt fra frøken Leung Siu Fong fra Kwong Wa Street, Mongkok, Kowloon, Hongkong... Er det ikke der man lager Zeiss tro.... :lol:

Lerdue kaster

5000 lerduer og 5000 lerdue ammo cal 12 500 lerdue ammo cal 20

2 jaktfilmer

2 5skudds magasin til min Tikka T3

noe 6.5x55 ammo

7 blinker type jaktfelt med div motiv

og div andre småting

Totalt 15.000kr

VISA-kortet er mer eller mindre brent opp i løpet av denne våren...

Men så er jeg fornøyd med handlingen også. Et par sakoer, en finnclassic, og sikter i bra kvalitet til alle tre.

PS! Har hatt ting jeg har solgt unna for å finansiere mesteparten av dette. Eller i hvert fall litt...

2 bein til min nye ladebenk (takk for plata, El Gringo!), pluss 1,30 m 2x2 til å feste den til veggen i bakkant. Noen Glock-deler er også på tur over dammen.

Vaskemaskin.... faen. Sikkert noko av det mest kjedelige å bruke kroner på !

På den andre sida er det veldig tungvidt å dusje med kleda på som alternativ

Suzuki Grand Vitara 2007 , brukt vel å merke! 207 000 lapper!

Blir litt nudler fremover! :lol:

Håper du mente 207.000 kronestykker ;) ellers har du bæsja på leggen hehe ;)

105 km/t i 80 sone = 4900,-

F%&¤#((")(/%#¤"#&(//"¤&"#¤/"¤#H(/((/%"#/%#&¤#"%"¤#&"%#/%#"&¤/&%# F%&¤#((")(/%#¤"#&(//"¤&"#¤/"¤#(/((/%"#/%#&¤#"%"¤#&"J%#/%#"&¤/&%# F%&¤#((")(/%#¤"#&(//"¤&"#¤/"¤#(/((/%"#/%#&¤#"%"¤#&"%#/%#"&¤/F&%# F%&¤#((")(/%#¤"#&N(//"¤&"#¤/"¤#(/((/%"#/%#&¤#"%"¤#&"%#/%#"&¤/

&%#

Hahaha!! :mrgreen::mrgreen::mrgreen:

Konemor synes det er for mye pes å parkere monster-SUV'en sin i parkeringshuset hun bruker på jobb. Følgelig har konebil nummer to blitt rekvirert.

Visakortet ble brukt til å frakte en stk. Audi S4 Avant med 30 000 km på telleren til byen for prøvekjøring i kveld.

Hehe! :wink: Ja ordlyden min var ikke helt riktig! 207 000 krone stykker er riktig :D Blir greit med en 4x4 jaktbil. Nåværende Peugeot 106 med 1.1 liters gressklipper motor er ikke så veldig glad i vestlands annlegsveier.