einherje Posted September 11, 2009 Share Posted September 11, 2009 Jeg kjøpte meg ny rifle i vår. Beste tilbud i landet på akkurat den. I juni brakk tennstempelet. Ja, ja, tenkte jeg. Det kan hende selv den beste rifle. Jeg ringte selfølgelig forhandleren som hadde solgt meg rifla. De lovte å sende meg et nytt tennstempel straks. I dag er det 11. september, og jeg kan fremdeles ikke avfyre rifla. I forbannelse tok jeg en telefon direkte til importøren for det merket. De opplyste at den børsa jeg har, ikke er i Norge. Den er solgt til USA. De mente at her fikk de som hadde importert rifla og solgt den til meg ordne opp med reklamasjonen. De ville ikke selge meg et tennstempel heller. De selger ikke direkte til kunde, men via forhandlere. I morgen starter jakta på en forhandler som kan bestille nytt tennstempel til meg. Det er to uker til jakta. Nå får vi bare håpe at kikkerten holder. Alt ble kjøpt som pakke.. At man aldri lærer!!! Sofakriger Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
G.Larson Posted September 11, 2009 Share Posted September 11, 2009 Hva slags rifle var det? Kan hende noen har tennstempel å låne deg fram til du får tak i nytt. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Stykkjunkeren Posted September 11, 2009 Share Posted September 11, 2009 Eller har du det brukne tennstempelet ennå? Mye som kan ordnes av de som vil vet du. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts